Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Alluser, 3 Soalan Wajib Jawab Sekarang Ni

Salam Alluser,


Ramai orang berniaga sebab nak berjaya dan hidup luar biasa. Tapi siapa sanggup berubah? Saya cuma nak buka lagi minda anda sebagai seorang yang berniaga, ada 3 soalan ni ada perlu jawab supaya anda jelas apa masalah utama susah tarik pelanggan


Majoriti usahawan nak capai matlamat terutamanya sales dahulu, itu adalah perkara penting dalam suatu bisnes untuk terus berkembang


Soalan 1 : Adakah anda dah capai target SALES?

Tanpa sales bisnes tak boleh hidup dan ramai business owner yang TERPAKSA ambil duit simpanan untuk hanya survive dalam bisnes. Kalau anda tak mencapai target, anda kena usahakan untuk capai target.


Apa cara nak capai? Kena ada strategi dan formula berkesan. Berhenti guna cara yang anda pun tak tau dari mana, kalau tidak, confirm akan leburkan lebih banyak duit anda!


Soalan 2 : Dah Guna Media Sosial Dengan Betul Ke?

Saya lihat ramai usahawan yang guna facebook baru suku jalan, mereka ingat dah guna banyak teknik, rupanya buat satu teknik tapi tak konsisten dan separuh jalan. Lepas tu pening sebab sales tak naik.


Bila anda guna sepenuhnya, maka ribuan pelanggan lagi anda akan tambah. Nak saya ajar formula tu? Nanti saya ajar kalau anda betul-betul komited untuk tahu.


Soalan 3: Dah Tahu Strategi Yang Betul ke?


Ini lagi penting bebb! Dalam apa kita buat pun mesti kena ada strategi yang terbukti berkesan. Maksudnya orang dah pernah buat dan dah dapat hasil. Kalau tidak, sampai bila-bila asyik mencuba je dan tidak konsisten.


Sedikit kesilapan jer akan meleburkan seluruh duit anda sehingga jutaan ringgit, semangat jadi down dan sales merudum. Sebab tu dalam bisnes anda perlukan seseorang iaitu guru untuk bimbing anda dari segi ilmu dan nasihat.


Buktikan kepada orang lain dan diri Alluser sendiri dengan result yang Alluser capai nanti.

Saya serius nak bimbing anda buat bisnes betul-betul sampai berjaya supaya dapat capai impian dan gembirakan orang tersayang.


Get Ready untuk pelancaran Roket Pemasaran Momentum, Gandakan Jualan Online & Capai RM10,000 Pertama yang bernilai RM10,000 tapi untuk 3,000 yang terawal hanya RM10, JIMAT RM9,990 dan hadiah istimewa.


Macam mana nak jadi yang terawal? Follow step ni :

1) Klik Button di bawah untuk Link Zoom Pelancaran
2) Join sesi Pelancaran pada 28 Sept melalui Zoom jam 9pagi
3) Rebut peluang untuk jadi 3,000 yang terawal


Klik butang bawah ni sekarang!!!

Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular