Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Alluser, Tukang Jahit Buat RM60,000 Masa PKP.. Percaya?


Salam Alluser..


Dalam sesi Ultimate Personal Coaching baru-baru ni ada banyak kisah dan pencapaian yang saya dengar. Dalam masa yang sama turut berbangga dan tumpang gembira di atas pencapaian mereka.


Alhamdulillah, saya juga bantu untuk memberi jalan penyelesaian kepada masalah mereka dan insyaAllah dengan izin Allah, mudah-mudahan mereka dapat buat tindakan segera dan capai lebih banyak kejayaan dalam bisnes.


Seronok betul saya dengar macam-macam pencapaian yang mereka dah capai dan saya nak share lah kisah ni untuk memberi inspirasi pada anda semua.

Salah seorang anak murid yang saya maksudkan ada Pn. Liyana Zainal.. Anda patut baca kisah beliau macamana waktu susah, waktu PKP, beliau boleh buat sales RM60,000 dikala orang lain struggle nak cari pelanggan. 


Bisnes sebagai tukang jahit jer pun tapi masih boleh buat banyak tu. Anda boleh baca kisah Pn. Liyana Zainal di link bawah ini:-


Nak jadi macam Puan Liyana ? Sebagaimana Pn. Liyana Zainal, beliau pun bermula dengan tak tahu banyak perkara..


Bacalah kisah Pn. Liyana Zainal sampai habis tau. Semoga ianya membantu naikkan semangat anda dan berikan inspirasi agar buat yang terbaik untuk bisnes anda..


InsyaAllah, saya komited nak sharing lagi tips-tips, success story dan banyak lagi untuk bantu bisnes anda.


Saya sayang bisnes anda, sepertimana saya sayang anda.. 



Terima kasih.


Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular