Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

FREE AI training for marketers…

Hi Alluser, Do you know ...

Kalau suri rumah boleh buat RM10,000 lebih sales, mesti Alluser boleh buat lagi banyak dari tu..




Assalammualaikum & Salam Sejahtera Alluser


Pernah ke korang jumpa, suri rumah boleh buat sales lagi banyak daripada orang yang full time buat bisnes?



Jangan pelik sekarang ni ramai jer suri rumah boleh buat sales secara online lebih RM10,000 senang-senang jer. Suri rumah ni semuanya pergi belajar, dan asbab ilmu ini, mereka ni boleh buat.



Dah tak logik dah sekarang ni orang pandang rendah dengan suri rumah..





Pn. Siti Masmino Bt Arzemi mulakan bisnes dengan menjadi Personal Shopper produk pakaian. Dia jual pelbagai jenis baju. Tetapi, dia tak tahu dan zero tentang online marketing.



Bila struggle nak berniaga untuk bantu improve keadaan keluarga, Pn. Masmino ambil keputusan untuk join Kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) sebab nak belajar senang tarik pelanggan dan buat sales dalam online.


Selepas join Kelas RPM, Pn. Masmino mula buat tindakan dengan buat Facebook Page untuk bisnes yang diberi nama Masmino. Selain tu, beliau sangat konsisten tarik pelanggan gna teknik Like Marketing dan mula ada magic numbers yang jelas.




Disebabkan usaha dan konsisten, hasil yang dia dapat sangat banyak. Tiga daripada tu, Facebook Page dari kosong sekarang dah ada hampir 21,000 followers, sales dari bawah RM10,000 meningkat secara konsisten naik RM30,000, kemudian naik ke RM50,000.



Yang terbaru, Pn. Masmino dapat buat jualan sebanyak RM112,000, dan dapat bagi duit belanja dekat mak ayah walaupun hanya suri rumah.


Bukan pencapaian tu sahaja, terbaru dia dapat beli kereta dengan duit hasil tiitk peluh sendiri. Jumlah Ejen dan dropship juga semakin ramai.



Best ke best, seorang suri rumah jer, mampu buat / capai sebegitu? Kan best kita dapat bagi the best pada family..




Sebab itu Alluser jangan ketinggalan sebab saya nak bimbing Alluser buat bisnes betul-betul supaya dapat capai impian dan gembirakan orang tersayang.  

 


Get Ready untuk join Kelas Roket Pemasaran Momentum, Gandakan Jualan Online & Capai RM10,000 Pertama yang bernilai RM10,000 tapi hanya RM20 sahaja..


Klik link bawah ini untuk dapatkan tempat dan tawaran yang buatkan bisnes anda terus sustain dan meroket dengan cepat!



--> www.naktarikpelanggan.com



Boleh ke boleh?




Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular