Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Perkongsian 100 Usahawan Jutawan Pelbagai Industri Buat Anda. Jangan Lepaskan Peluang Ini

Artikel terbaru mengenai perkongsian 100 Usahawan Jutawan dan soal value story yang penting. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi dan selamat berhujung minggu. RichWorks Business Review hari ini nak berkongsikan artikel mengenai Titan Summit 2021 - 10x Bina Bisnes Berjaya yang sudah pun bermula semalam.

Seramai 36 Usahawan Jutawan dari pelbagai industri telah pun berkongsi kisah jatuh bangun dan kejayaan mereka dari pagi hingga malam tadi. Moga perkongsian mereka ini dapat dijadikan pengajaran, iktibar dan inspirasi kepada seluruh rakyat Malaysia khususnya bangsa usahawan.

Bagi mereka yang belum sertai, anda masih berpeluang untuk sertai baki dua hari lagi dengan mendaftar di laman web richworks.com/titansummit.

Selain itu, artikel mengenai value story yang mana penting dan boleh digunakan bagi bangsa usahawan. Semoga bermanfaat.

image

Mulanya Perkongsian 100 Usahawan Jutawan Harungi Krisis Pandemik

Seramai 100 usahawan jutawan mula berkongsikan perjalanan jatuh bangun termasuk strategi terutama ketika krisis pandemik ini.

Bermula dari pagi hingga 11 malam tadi, seramai 36 Usahawan Jutawan dari pelbagai industri selesai menyampaikan perkongsian mereka. Rasanya ramai peserta yang ikuti Titan Summit 2021 rasa teruja dan terbakar serta mendapatkan idea malah strategi yang juga boleh dilakukan dalam bisnes masing-masing.

image

Value Story. 3 Kelebihan Buat Anda

"Your story inspired me." Value story adalah kisah di mana ada nilai yang tersendiri. Seperti kisah kejayaan, kegagalan, survival, dan kisah-kisah yang mampu menyentuh hati orang yang melihatnya.

Bila mereka lihat atau baca kisah-kisah sebegini, akan terselit satu perasaan kagum, syukur, bangga dan sebagainya. Ini akan kuatkan lagi azam mereka untuk mengubah nasib diri dan orang-orang di sekeliling mereka. Value story dalam kehidupan usahawan adalah kisah jatuh bangun para usahawan yang dah berjaya.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular