Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Usahawan Wanita Ini Jual Tudung Je Berjaya ‘Kaut’ RM 2.5 Juta Untuk Tahun 2020?

Salam Bangkit Usahawan!

Memulakan perniagaan pasti ada pelbagai cabaran seperti kebanyakan usahawan di luar sana, cabaran dalam perniagaan tidak pernah lari. Begitu juga dengan anak didik MenThor, Datuk Wira dari circle Mentorship Titanium.

Mereka juga melalui pelbagai cabaran dalam hidup serta bisnes mereka. Ya! Mungkin bila kita melihat mereka berjaya kini mereka tersenyum lebar namun sedarkah anda di sebalik senyuman yang mereka lemparkan itu, dahulunya mereka pernah hidup merana.

Dalam perniagaan ada pasang surutnya. Ada ketika anda rasa bermotivasi, ada ketika lagi anda hilang kepercayaan diri. Apa silapnya? Ini antara dilema Puan Faridah Hanum, Founder Zara Awliya (M) Sdn Bhd yang mengusahakan bisnes telekung, jubah dan pakaian muslimah.

Siapa sangka beliau dahulunya pernah menjadi dropship dan agen produk skincare, menjual tudung Fareeda dan kain pasang dan pada masa yang sama mula meniaga di rumah dengan menjual telekung, jubah yang dibeli secara borong di Kenanga Wholesale City (KWC) kini menjadi pengasas kepada salah satu jenama retail dikenali ramai.

Apa silapnya ketika waktu itu? Silapnya adalah beliau tidak jelas dengan matlamat yang ingin beliau capai dan tidak fokus dengan apa yang beliau inginkan dalam bisnes. Namun tidak mahu terus menerus hilang fokus dengan bisnes, beliau beranikan diri untuk mendapatkan ilmu dan bimbingan daripada MenThor, Datuk Wira Dr. Azizan Osman setelah dicadangkan oleh kawannya sendiri.

Alhamdulillah, ilmu dan value yang digunakan oleh beliau berjaya membawa jenama Zara Awliya dikenali ramai. Bukan itu sahaja, kejayaan demi kejayaan terus dicipta Zara Awliya. Jika tahun lalu beliau berjaya capai RM 2.5 juta jualan pada tahun 2020. Agak-agak tahun ini berapa pula? Nak tahu?

image

Sertai lebih 100 Usahawan Jutawan RichWorks yang lahir pada waktu PKP untuk berkongsi bagaimana mereka bina bisnes di saat pandemik dalam Virtual Online Titan Summit 2021 - 10X Bina Bisnes Berjaya pada 24 - 26 SEPTEMBER 2021 ini. Kami mahu anda yang serius ingin dibimbing berjaya untuk jadi The Next Titan RichWorks sama seperti Pn Faridah. It's Now or Never.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, sila hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan kami melalui

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular