Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Alluser, Nak Tahu Tak 3 Cara Untuk Menjadi Ejen Yang Beri Keberkatan Dalam Bisnes? Meh Baca


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Alluser sihat?

Siapa dekat sini Ejen / Stokis atau Dropship produk? Bisnes Alluser buat masa ni macam mana? Bagi yang baru nak berjinak – jinak untuk buat bisnes mesti pening kepala nak fikir kan lagi-lagi dah nak akhir tahun..

Alluser tak perlu risau tentang produk pon sebenarnya. Nak jadi ejen yang beri keberkatan dalam bisnes ni tak susah pun. Nak jadi ejen yang baik pun tak susah. Follow je 3 cara ni, Alluser mampu untuk jadi seorang ejen yang mampu beri manfaat kepada semua orang

Nak tahu tak 3 cara tersebut? Meh baca sampai habis!


Bila Alluser buat bisnes, Alluser perlu jaga amanah yang diberikan. Perlu jaga tanggungjawab yang diberikan supaya orang sekeliling kita percaya kat kita.

Sebagai umat Islam, amanah adalah tanggungjawab yang perlu dijaga seperti kita berbisnes, setiap detail produk kita mestilah betul dan jangan nak buat kepala sendiri.

Kalau tak jaga amanah, macam mana nak berjaya dalam bisnes? Betul ke betul?
Hubungan kita antara kita dan keluarga kita adalah sangat penting untuk kita berjaya dalam bisnes. Kalau hubungan dengan family pun kita tak boleh nak jaga, apatah lagi hubungan kita dengan customer.

Jadi, sebagai seorang peniaga ataupun ejen,jagalah keluarga Alluser sebaik mungkin. Lebih-lebih lagi mak ayah Alluser. Tanpa mereka,siapalah kita di atas muka bumi ni.

Haa ini sangat penting iaitu jaga adab. Tak guna kalau belajar tinggi-tinggi tapi adab ke laut. Betul ke betul? Biar tak pandai, asalkan adab A+. Tak kisah lah siapa pun kita, kita kena hormat sesiapa pun dan jaga adab.

Janganlah bila kita nampak pelanggan kita biasa-biasa je, terus taknak layan. Mana tahu disebalik penampilan mereka,boleh jadi mereka pelanggan kita yang borong produk kita.

Alluser dapat sesuatu daripada tips ni? Moga bermanfaat..
LAST CALLL !!!

Saya dah pun melancarkan kelas RPM Edisi Ejen Wanita Demi Impian & Kejayaan.

Tarikh: 18 & 19 Disember 2021 (Sabtu & Ahad)
Masa: 8.30 pagi - 5.30 petang
Lokasi: Online Zoom Webinar

Special nya kali ini anda akan dapat :

1. Extra session RPM (4 Kelas Persediaan)
2. Buku Khas Untuk Ejen Yang Bertuah
3. Kelas Teknikal Cara Dapatkan Pelanggan.


Segera Jadi 2022 Peserta Yang Terawal Mendaftar Dengan Yuran SERENDAH RM50 dan dapatkan BONUS E-Book Onlinekan Bisnes Tanpa Kos Bernilai RM259.


Saya berharap sangat Alluser boleh buat tindakan pantas. Kita dah tak ada masa untuk berlengah-lengah. Harga program bimbingan dan kelas ni pun mungkin akan beruh pada bila-bila masa sahaja.


Jadi, cepat klik butang di bawah dan segera daftar!





Jika anda tidak boleh klik butang "DAFTAR", sila klik link di bawah:

Klik link --> www.NakTarikPelanggan.com



Jika anda masih belum join Channel Telegram, sila klik butang "Join Telegram" dibawah sekarang untuk dapatkan makluman info terkini:






Terima kasih.

Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular