Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Betul Ke Virus Omicron Boleh Buat Bisnes Kita Terkesan? Jom Baca Isu Ni.


Assalamualaikum dan selamat petang Alluser.


Alluser sihat?


Alluser, dengar cerita Wabak Covid-19 varian Omicron ni dah berleluasa di Malaysia. Betul ke? Yang paling takutnya , wabak ni boleh terkesan juga walaupun kepada yang dah lengkap vaksin.


Bukan Alluser je yang terkejut, kami pun sama.


Saya faham.. Ramai peniaga yang dah mula nak buka kedai semuanya risau. Risau kena PKP semula. Ramai yang tertekan lebih-lebih lagi harga barang semua dah naik.. Tak tahu nak cekau mana duit kalau PKP ni berlangsung.


Saya dan Team Momentum nak Alluser bangkit! Jangan putus asa. Dah nak akhir tahun ni, kena kuatkan diri capai impian & matlamat Alluser untuk tingkatkan sales akhir tahun.


Kami semua bersolidariti nak bantu Alluser dan peniaga lain dalam bisnes online. Dengan bisnes online nilah yang mampu pertahankan bisnes Alluser daripada jatuh.


Saya harap kita semua dan Alluser sekeluarga terus tabah dengan perubahan ni.. Sama-sama mendoakan semuanya akan kembali seperti sedia kala..



Alluser dah ready nak pecahkan sales akhir tahun ni ? Segera dapatkan tempat dalam RPM Edisi Ejen Wanita Demi Impian & Kejayaan sebelum harga kembali ke asal . Kami masih buka pendaftaran RPM ini lagi sebab masih ramai yang nak mendaftar. 


Segera mendaftar di >>> www.naktarikpelanggan.com


Bagi anda yang nak mendaftar secara manual, anda boleh dapatkan bantuan Team Momentum di Telegram kami. Tekan link di bawah untuk ke Telegram.



Tekan butang 'JOIN TELEGRAM' untuk masuk ke Telegram tersebut.



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular