Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Updated features for LinkedIn pages

  Today's Guide to the ...

Kes Buli Bukan Di Sekolah Saja, Dalam Bisnes Pun Ada Buli Tau. Meh Baca


Assalamualaikum dan selamat petang Alluser.


Alluser sihat?


Alluser, dengar cerita tak tentang kes buli baru-baru ni. Mesti Alluser dah tahu kan. Dari tahun 2017 sampai sekarang, masih lagi ada kes buli ni. Baru Tingkatan 1 dah membuli.


Bukan Alluser je yang terkejut, kami pun sama.


Saya rasa kes buli perlu cepat dibendung supaya anak-anak kita tak perlu takut untuk ke sekolah. Apa pendapat Alluser ? Perlu ke perlu untuk dibendung segera? Saya rasa sangat perlu demi anak-anak kita untuk ke sekolah.


Sebenarnya kan Alluser, bukan di sekolah saja ada buli, dalam perniagaan dan bisnes pun ada buli juga. Sebagai contoh, kalau kita tengah buat live, mesti ada seorang yang akan cuba kacau live kita. Yang akan cuba untuk buat penonton live kita ni rasa yang kita ni tak bagus untuk diikuti.


Alluser mesti pernah kena kan. Saya faham sebab saya selalu kena. Malah lagi ramai yang cuba untuk kacau dan jatuhkan saya. Itulah yang dinamakan "buli" di dalam bisnes.


Saya harap Alluser dan kita semua mampu untuk hadapi "pembuli" di dalam bisnes supaya kita dapat tunjukkan kepada mereka yang segala titik peluh kita ni bukan sia-sia.



Alluser dah ready nak pecahkan sales akhir tahun ni ? Segera dapatkan tempat dalam RPM Edisi Ejen Wanita Demi Impian & Kejayaan. Kami masih buka pendaftaran RPM ini lagi sebab masih ramai yang nak mendaftar. 


Segera mendaftar di >>> www.naktarikpelanggan.com


Bagi anda yang nak mendaftar secara manual, anda boleh dapatkan bantuan Team Momentum di Telegram kami. Tekan link di bawah untuk ke Telegram.



Tekan butang 'JOIN TELEGRAM' untuk masuk ke Telegram tersebut.



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular