Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

1 Kunci Penting Buat Bangsa Usahawan 2022 ini!

Artikel terbaru mengenai kunci penting buat usahawan pada tahun baru ini dan soal pengiklanan yang perlu dilihat semula. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Salam Jumaat pertama bagi tahun 2022 ini. Apakah yang anda akan lakukan pada hari ini agar lebih baik dari semalam?

Lebih-lebih lagi pada penghulu segala hari ini boleh perbanyakan selawat kepada junjungan besar Nabi Muhammad SAW di samping bersedekah.

RichWorks melalui Pertubuhan Kebajikan RichWell (RichWell) juga akan meneruskan misi bagi membantu anggota masyarakat yang memerlukan pada 2022 ini. Anda boleh layari richworks.com/richwellbantu/.

Apatah lagi dengan musibah banjir yang melanda baru-baru ini, pastinya ramai yang memerlukan bantuan agar mereka dapat kembali pulih seperti sediakala. Semakin kita banyak memberi, sebenarnya tak menghilangkan rezeki kita sebaliknya akan ditambah lagi oleh Allah SWT.

Pagi ini juga kami kongsikan artikel terbaru mengenai soal kunci bagi tahun 2022 yang anda perlu sedar dan ketahui untuk dapatkan 2022 yang luar biasa.

Selain itu, artikel kedua mengenai pengiklanan dan demografi yang perlu anda ketahui. Semoga bermanfaat.

image

Apakah Yang Akan Anda Lakukan Bagi 2022 Luar Biasa? 1 Kunci Penting Buat Anda

Persoalan yang sangat penting perlu ditanya setiap seorang daripada anda yang betul-betul serius nak membina bisnes berjaya apatah lagi pada tahun baru 2022 ini.

Setiap tahun baru, kebanyakan daripada kita pasti akan ada azam baru sebagai target untuk mencapainya. Namun jika dilihat, adakah kebanyakan daripada kita mencapainya. Jom berhenti seketika, ambil sedikit masa anda dan refleksi kembali azam anda pada tahun lalu (2021).

image

Kenali Generasi Milenial, Jangan Salah Kaedah Pengiklanan

Jangan salah kaedah pengiklanan! Golongan milenial merupakan kumpulan generasi terbesar di Malaysia dengan generasi Y sebanyak 26 peratus dan generasi Z sebanyak 25 peratus.

Ciri demografi memainkan peranan penting dalam tingkah laku pengguna dan boleh menyebabkan penyimpangan daripada model umum proses membuat keputusan pengguna.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular