Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Ada Tak Window Display? 5 Kelebihan Buat Kedai Anda

Artikel terbaru berkaitan 5 kelebihan window display dan waspada! 4 tipu helah biasa digunakan scammer. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat pagi Khamis. Semoga anda lebih bersemangat hari ini untuk melaksanakan tugas dan mencipta lebih banyak kejayaan.

Amerika Syarikat (AS) merupakan rakan dagangan ketiga terbesar Malaysia sejak 2015.

Walaupun perdagangan global mencatatkan defisit pada 2020, Malaysia mencatatkan pertumbuhan yang memberangsangkan sebanyak 8.2 peratus dalam jumlah perdagangan dengan AS, mencecah RM178.6 bilion.

Bagi tempoh Januari hingga November 2021, jumlah perdagangan Malaysia dengan AS meningkat sebanyak 20.7 peratus kepada RM198.54 bilion, berbanding tempoh sama pada 2020.

Selain memasarkan produk anda di pasaran tempatan, melalui hubungan bilateral dan multirateral yang dijalinkan oleh Malaysia, bangsa usahawan boleh meneroka pasaran di luar negara.

Sementara anda menelaah kelebihan pasaran di luar negara, sambil minum kopi sambil baca artikel yang kami sediakan.

Pagi ini kami kongsikan artikel terbaru mengenai ada tak window display? 5 kelebihan buat kedai anda.

Selain itu, artikel kedua mengenai awas, waspada selalu! 4 tipu helah biasa digunakan scammer. Semoga bermanfaat.

image

Ada Tak 'Window Display'? 5 Kelebihan Buat Kedai Anda

Window display atau peragaan tingkap ialah satu bahagian kedai yang mempamerkan bahan-bahan jualan yang bertujuan untuk menarik perhatian orang ramai untuk masuk ke kedai.

Selalunya, window display diletakkan di bahagian yang mudah dilihat. Contohnya seperti butik pakaian, mereka selalu letakkan patung-patung yang memperagakan pakaian mereka di dalam satu ruang kaca khas. Itu dipanggil window display atau peragaan tingkap.

Kami nak kongsikan dengan anda kelebihan mempunyai window display dan kenapa anda perlu ada window display untuk perniagaan anda.

image

Awas, Waspada Selalu! 4 Tipu Helah Biasa Digunakan Scammer

Hari ini tidak asing lagi untuk kita membeli belah secara atas talian.

Lebih-lebih lagi buat generasi muda dan sewaktu pandemik melanda dunia.

Banyak urus niaga dilakukan secara atas talian, mudah dan menjimatkan masa.

Dalam pada itu, banyak juga 'tangan-tangan ghaib' yang cuba mengambil kesempatan.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular