Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Alluser Mesti Tak Pernah Dengar Roti Canai Biawak Kan.. Haa Jom Baca..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,

Sihat ke sihat? Bisnes okay?

Pernah tak Alluser dengar roti canai biawak? Bukan biawak je dia boleh buat, buaya dan ular pun boleh haa..Tak sangka boleh viral di Twitter dan TikTok, Founder kepada Abang Terbang atau Kamarul Rizal Kamarudin ni share dengan kami pada awalnya dia cuma ikut permintaan follower di akaun TikTok. 

Inilah seorang student saya yang dulunya buat bisnes printing tapi disebabkan PKP, dia terpaksa tutup bisnes disebabkan sales drop hampir 70%.
Siapa je yang tak sedih kan bisnes terpaksa tutup disebabkan PKP. Namun tak disangka, rupanya perancangan Tuhan lebih baik. Tak lama lepas tu, dia cuba untuk start berniaga sebagai penebar roti canai.

Dalam masa yang sama, dia join kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) pada Jun 2020. Dengan ilmu yang ada,dia mula untuk buat Facebook Live, naikkan branding dan tarik followers dengan hasilkan content yang menarik.
Alhamdulillah, akhirnya selepas video dia viral di Tiktok, dia makin dikenali dan pelanggan tak putus-putus datang ke kedai dia. Yang paling ialah, dia dapat break RM31,000 sebulan. Best giler kan

Haa nampak ke nampak perbezaan berbisnes dengan ilmu ? Nak ke nak saya bantu Alluser sampai jadi macam student saya tu? Tak kisah bisnes apa, asalkan kita ada ilmu, In Syaa Allah bisnes kita akan menjadi.
Haa.. Dapat ke dapat ni? Nak ke nak saya bantu Alluser untuk berjaya dalam bisnes yang Alluser buat sekarang ni ?

Jadi kat sini saya nak ajak korang untuk join sesi Roket Pemasaran Momentum (RPM) Bisnes Comeback 2022. Saya akan terangkan banyak dalam kelas ni.

Kelas ni akan dilancarkan pada 20 Januari 2022 jam 10 pagi ye..
7 HARI JER LAGI !

Kalini saya dan Team Momentum nak bagi PERCUMA JER!

Jom daftar di >>https://momen.tm/rpmcomeback2022

Ataupun boleh tekan butang "SAYA NAK !" untuk daftar

Daftar segera tau! Jumpa di sesi Pelancaran RPM ya....



Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular