Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Bermula Dengan Bengkel Depan Rumah Jer.. Meh Baca

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Bisnes hari ni okay? Mestilah okay kan..


Alluser pernah terbayang tak betapa down nya orang masa PKP 1 haritu? Dengan ada yang kena buang keje, ada yang tak dapat gaji untuk teruskan hidup dan yang mana buat bisnes offline, terpaksa tutup juga. Susahnya mereka.


Ada seorang student saya ni bernama Tuan Yusof, founder kepada Sam Aircond & Servis. Sebelum ni jadi founder, dia juga mengalami nasib yang sama dimana sebelum ni dia bekerja sebagai service center di salah sebuah company, tetapi diberhentikan kerja masa PKP haritu. 


Dia juga pernah menjadi rider "FoodPanda" dan "GrabFood" untuk meneruskan kelangsungan hidup.


Bisnes servis aircond kereta ni bermula pada Oktober 2020. Tuan Yusof akui, nak cari pelanggan yang percayakan kita, pada mula memang susah. Bila orang tak kenal, susah sangat nak tarik pelanggan. Sales pon susah nak masuk. 


Sebenarnya, dia dah join kelas saya dari 2016. Nak dijadikan cerita, Tuan Yusof ni start kenal Tuan Najib Asaddok dan Team Momentum dalam Facebook. Dari sini, dia dah mula konsisten buat apa jer yang disuruh.


Dia juga dapat buat sales hingga RM30,000 sebulan dan juga dapat bina team yang bagus serta dapat beli dan upgrade mesin untuk bisnesnya.


Haa amacam? Power kan.. Bengkel depan rumah je weh.. Alluser tak terasa nak berjaya macam Tuan Yusof ni ke? Haa meh saya dan Team Momentum bantu sampai Alluser berjaya macam Tuan Yusof.

Haa saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak berikan kelas RPM kali ini secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal berdaftar. Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Ataupun tekan "Saya Nak !" untuk daftar...


Inilah masanya untuk Alluser buat tindakan dan comeback dalam bisnes.


Jumpa nanti ya !


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular