Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Dari Pensyarah Beralih Ke Bisnes.. Boleh Ke Survive?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Bisnes hari ni macam mana? Okay ke okay? Dapat buat sales tak? Mestilah dapat kan… 


Saya terfikir macam mana nak survive kalau sales asyik stuck. Bila dah asyik stuck, takkan nak duduk diam je kan. Mestilah buat sesuatu untuk pastikan sales masuk laju macam kilat. Macam seorang student saya ni.. Sales dia asyik stuck bawah RM5,000 sebulan .. 


Rowena yang dari pensyarah beralih ke dalam dunia bisnes mengaku yang masa mula-mula dia start bisnes, dia memang 'zero' dan tak tahu apa-apa pasal bisnes. Dari 2018 dia mula berbisnes, sales dia asyik stuck bawah RM5,000 sebulan. Dengan pelanggan tak ramai lagi.


Takkan la tak rasa give up kan kalau dah 2 tahun berniaga tapi sales masih stuck bawah RM5,000 sebulan. Dia memberanikan diri dia untuk join kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) pada pertengahan tahun 2021. Selepas dia join, akhirnya minda dia terbuka dan terdedah dengan ilmu sebenar dalam bisnes.


Dia belajar macam mana nak onlinekan bisnes, tahu cara yang betul nak buat marketing dan tarik pelanggan dan tahu cara buat sales dengan betul. Bayangkan sales yang dulu stuck bawah RM5,000, berjaya pecah RM10,000 sebulan.


Baru-baru ni, dia dijemput untuk bersiaran dalam Astro 122 dan dapat liputan dalam akhbar tempatan di Sarawak antaranya Newspaper Suara Sarawak, Utusan Sarawak & Borneo Post.


Haa lain macam kan? Alluser rasa terbakar tak? 


Nak ke nak kami bantu Alluser macam Rowena? Ingat, 2022 ni dah tak ada ruang untuk bertangguh dan bagi banyak alasan. Founder lain dah meroket jauh, takkan kita sibuk lagi dengan alasan? 


Betul tak ?


Haa saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak berikan kelas RPM kali ini secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal berdaftar. Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Ataupun tekan "Saya Nak !" untuk daftar...


Inilah masanya untuk Alluser buat tindakan dan comeback dalam bisnes.


Jumpa nanti ya !


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular