Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Dulu Budak Flat, Kini Dah Miliki Kediaman Mewah Bernilai Jutaan Ringgit

Artikel terbaru mengenai kisah inspirasi dulu budak flat, kini dah miliki kediaman mewah dan kadar pengangguran di Malaysia turun, 5 industr
image

Hi alluser,

Salam Ahad, semoga hari ini lebih baik berbanding semalam.

Masih ingat lagi kisah inspirasi bekas pegawai kerajaan, Puan Nor Hedayah Kaulan yang hanya menjual kuih batang buruk namun berjaya bina empayar bisnesnya?

Begitu juga kisah Puan Balkis Mohd Soib yang bermula untuk bantu suaminya melalui pekasam dagingnya dan kini dapat bantu ribuan orang lain. Anda juga mahu berjaya seperti mereka?

Jika anda nak jadi usahawan berjaya seperti wanita hebat ini, kami kongsikan lagi kisah inspirasi khas untuk anda.

Pagi ini kami kongsikan artikel terbaru mengenai kisah inspirasi dulu budak flat, kini dah miliki kediaman mewah. Itu dibuktikan oleh Puan Aisyah Kamsani.

Selain itu, artikel kedua mengenai kadar pengangguran di Malaysia turun, 5 industri tawar pekerjaan. Semoga bermanfaat.

image

Qalish Beauty Care: Kini Miliki Kediaman Mewah, Tinggal Di Flat Dah Jadi Kenangan

Kalau tak dipecah ruyung, manakan dapat sagunya.

Membesar sebagai budak flat, siapa sangka berkat usaha dan tak pernah kenal erti mengalah, Pengasas Qalish Beauty Care, Aisyah Kamsani kini sudah keluar daripada kepompongnya yang dahulu.

Beliau dulu hanya membesar di Blok D, Flat Ahmad Razali, ayahnya pernah menjadi pengawal keselamatan di Hotel Flamingo, Ampang dan ibunya bekerja di Bursa Saham Malaysia sebagai kerani.

image

Kadar Pengangguran Di Malaysia Turun, 5 Industri Tawar Pekerjaan

Lebih 800,000 individu kehilangan pekerjaan sejak negara dilanda pandemik C0VID-19.

Sekiranya ada bahagian ekonomi ditutup, bilangan rakyat yang menganggur pula dijangka mencecah satu juta.

Bila penutupan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) juga bermaksud lebih daripada tujuh juta rakyat Malaysia bakal kehilangan pekerjaan dan sekiranya setiap pekerja mempunyai dua tanggungan, seramai 14 juta individu akan terkesan dengan situasi ini.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular