Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Nak Mula Bisnes, Jana Pendapatan? 3 Idea Bisnes Modal Kecil

Artikel terbaru berkaitan 3 idea bisnes modal kecil yang menguntungkan dan 5 bisnes online paling menguntungkan 2022. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat berhujung minggu. Apa pengisian hujung minggu anda hari ini?

Walau apa sekali pun urusan anda, kami sentiasa mendoakan agar segala yang anda lakukan dipermudah segala urusan.

Dalam masa sama, jangan lalai dengan SOP, jaga jarak dan pakai pelitup muka dengan betul. Memandangkan kes positif baharu C0VID-19 kembali melepasi angka 4,000 apabila 4,046 kes dilaporkan setakat tengah hari pada Jumaat.

Sementara itu, jom baca artikel terbaru yang kami sediakan untuk anda.

Pagi ini kami kongsikan artikel mengenai 3 idea bisnes modal kecil yang menguntungkan.

Selain itu, artikel kedua mengenai 5 bisnes online paling menguntungkan 2022. Semoga bermanfaat.

image

Nak Mula Bisnes, Nak Untung Lumayan? 3 Idea Bisnes Modal Kecil

Bila membaca kisah kejayaan bangsa usahawan, dapat untung juta-juta ringgit terlintas di hati seribu satu pertanyaan.

Boleh ke aku nak berniaga? Aku nak berniaga apa? Modal mana nak dapat? Kalau rugi macam mana? Dah ramai sangat jual barang tu… Tetapi aku pun nak jadi kaya raya, bantu orang lain pula.

Itu mungkin sebahagian yang terdetik dalam hati dan fikirkan. Jangan risau menjadi dropship pun boleh berjaya, jana pendapatan lumayan dengan jualan dari ribuan hingga jutaan ringgit.

Kami bukan cakap kosong, sebab ada saja testimoni-testimoni malah anak didik di bawah bimbingan RichWorks sudah pun membuktikannya.

image

5 Bisnes Online Paling Menguntungkan 2022

Masa depan adalah digital, dan ia berlaku sekarang.

Anda telah pun melihat perubahan semasa kita beralih dari cara tradisional seperti perlu pergi ke kedai, pembayaran tunai kepada pembayaran cashless dan aplikasi penghantar makanaan seperti GrabFood, Foodpanda dan lain-lain.

Anda menyaksikan setiap hari semuanya berjalan dalam talian. Produk yang anda beli, maklumat yang anda peroleh kini hanya di hujung jari.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular