Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Prinsip Buat Bisnes Sebab Nak Bantu Orang... Itulah Prinsip Seorang Student Saya

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,

Sihat ke sihat? Bisnes okay?

Saya nak cerita ni.. Ada seorang student saya ni yang prinsipnya buat bisnes utk bantu orang lain iaitu Rahina. Tapi, sebelum dia onlinekan bisnes, dia memang tak tahu apa-apa pasal online ni.. Dia rasa diri dia memang "old school" dan selesa berbisnes secara offline.

Bayang berbisnes secara online selama 8 tahun, tapi sales masih lagi tak naik-naik dan masih tak mampu nak tampung sewa kedai, keperluan anak yang sakit dan komitmen bulanan yang lain.
Tapi Rahina tak give up tau ! Dia dah nekad untuk cari ilmu bisnes yang betul dan mula join Kelas Seminar Roket Bisnes pada tahn 2018. Dan dia terus teruskan untuk join Platinum dan Alhamdulillah sekarang ni dia dah berada dalam circle Ultimate.

Benda betul yang dia dah buat ialah betulkan niat, buat Facebook Live, sentiasa upgrade diri dan bagi more value kepada orang lain. Dengan hanya buat live, sales dia naik dari RM20,000 ke RM49,000 sebulan. Paling best, dia mampu buat sales RM41,000 sehari dengan hanya buat live. Giler kan ?Amacam ?
Win terbesar yang dia dah capai ialah dapat beli kereta Mercedes dan rumah sendiri dengan hasil titik peluh, dapat menyimpan tiap-tiap bulan dan yang terkini, dia dapat beri sumbangan kepada mangsa banjir. Lain macam kan..

Haa dapat ke dapat ni ? Best kan kalau kita buat berbisnes dengan ilmu...
Jadi kat sini saya nak ajak Alluser untuk join sesi Roket Pemasaran Momentum (RPM) Bisnes Comeback 2022. Saya akan terangkan banyak dalam kelas ni.

Kelas ni akan dilancarkan pada 20 Januari 2022 jam 10 pagi ye..
6 HARI JER LAGI !

Kalini saya dan Team Momentum nak bagi PERCUMA JER!

Jom daftar di >>https://momen.tm/rpmcomeback2022

Ataupun boleh tekan butang "SAYA NAK !" untuk daftar

Daftar segera tau! Jumpa di sesi Pelancaran RPM ya....



Najib Asaddok
Online Rocket Marketing
ORM Master Trainer
CEO Momentum Internet Sdn Bhd
100 Most Influential Young Entrepreneur 2017
Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018
Momentum Internet Sdn Bhd, No 20A & 22A Tingkat 1 Jalan Rugbi 13/30 Seksyen 13, Tadisma Business Park Shah Alam, Selangor 40100, Malaysia
Anda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.

Popular