Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

REZEKI Melimpah Ruah, Anda Hanya Perlu Setapak Sahaja Lagi Untuk Mencapainya!

image

Assalammualaikum & Salam Sejahtera,

alluser,

Tuan-Tuan dan Puan-Puan, pernahkah anda jumpa situasi sebegini?

"Bro tak jalanlah bisnes aku ni, puas dah macam-macam cara nak improve, tak move on jugak. Modal banyak habis, income tak cun, penat bro, penat!"

Ahaa, pasti anda pernah terdengar keluhan sebegini atau anda sendiri sedang mengalaminya.

Penat, runsing, gelisah, blur, panik dan habis idea. Harapan semakin menipis, idea takde, otak kosong jadinya.

Ke mana lah nak pergi, kepada siapa harus diluahkan permasalahan ini, siapa yang boleh membantu?

Perasaan malu menyelubungi diri, dahulu kitalah jalan menegak, meninggi hidung, membidang dada kononnya bisnis kitalah yang gah, namun hakikatnya ianya menjunam jatuh tak naik-naik.

Buangkanlah sifat malu anda tersebut, tukarkanlah ia dengan sifat BERANI. Anda haruslah BERANI untuk mengubah segala-galanya. Bermulalah sekarang. Janganlah lengah lagi, masa tidak menunggu anda.

Yang menunggu anda ialah REZEKI yang melimpah ruah, dan anda hanya perlu setapak sahaja lagi untuk mencapainya!

Kami di RichWorks ada 'tools' untuk membantu mencapai impian anda dengan bimbingan inspirasi yang padu dari Datuk Wira Dr. Azizan Osman.

Kami kongsikan satu kisah benar salah seorang student kami yang BERANI berubah hingga mencapai kejayaan dalam perniagaan dengan keuntungan jutaan ringgit!

Mohamad Shazarul Ismail, asalnya beliau seorang budak kampung dari Batu Pahat, Johor yang bermula sebagai pembantu di pasar awam sebaik habis SPM, satu pekerjaan yang dianggap tidak ada masa hadapan bagi masyarakat sekeliling.

Demi membantu keluarganya, Shazarul sanggup melakukan dua pekerjaan dalam satu masa, namun ia masih tidak mencukupi. Atas dorongan Allah SWT, satu hari beliau terlihat mesin popcorn milik kakaknya, lalu terbitlah satu idea untuk berjualan.

Nekad dan BERANI untuk mengubah kehidupan, beliau telah memulakan bisnes jualan popcorn secara kecil-kecilan. Bertatih secara perlahan-lahan, popcorn beliau mula mendapat sambutan dari kawasan sekitar hingga merebak ke seluruh jajahan Daerah Batu Pahat.

Namun, pada satu masa, beliau merasa 'penat' apabila sering kali berdepan dengan pelbagai masalah seperti kesukaran untuk memenuhi permintaan pelanggan, menguruskan kakitangan mahupun mengurus tadbir akaun dan kewangan syarikat.

Segala-galanya berubah apabila kakaknya mengajak menemani ke Program Intensif Magnet Kekayaan dan Kejayaan (IMKK) anjuran RichWorks. Di sana beliau telah tertarik dengan kata-kata inspirasi dari Datuk Wira Dr. Azizan Osman.

Bertitik mula dari sanalah Shazarul meneruskan dengan BERANI menyertai program-program anjuran RichWorks dan hasil tunjuk ajar dan bimbingan daripada Mentor-mentor dalam program-program tersebutlah beliau dapat menguruskan semula perniagaan dengan cara yang lebih betul dan berkesan.

Hasilnya, pada tahun 2020, perniagaan Eng's Popcorn berjaya mencapai hasil jualan sehingga RM8 juta berbanding dengan hanya RM125 ribu pada dua tahun sebelumnya. Shazarul juga kini memiliki kereta impiannya, Mercedes Sport Model GLA45 AMG.

Sekarang seorang budak kampung yang innocent ini telah menjadi pengasas dan pemilik Eng's Popcorn, dengan sebuah kilang seluas 21,000 kaki persegi dengan lebih 50 orang kakitangan, walaupun baru berusia 23 tahun!

(Sumber: E-Book 100 USAHAWAN JUTAWAN - Satu Misi Bantu the Nation). Percuma ebook ini jika anda menyertai Siri Klinik Usahawan Bina Bisnes Berjaya - Branding & Marketing Power 2022


Jadi apa tunggu lagi, jangan lengahkan rezeki anda. Daftarlah sekarang di Bina Bisnes Berjaya

Ramai telah berjaya, inilah masa anda pula menikmati kejayaan!

"Branding & Marketing Power adalah kunci kepada Sales anda jadi 10X ganda!"
– Datuk Wira Dr. Azizan Osman.

Jumpa anda di program nanti…

SELAMAT TAHUN BARU 2022

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular