Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Kematian doktor: KKM tidak bertoleransi kes buli kakitangan - Dr Dzulkefly

Dasar Tahun 6, Tingkatan 3 tiada peperiksaan dibawa ke Kabinet - Fadhlina; Kes GISB: Dipercayai banyak lagi penderaan, polis akan siasat - K...

A Simple Test for Distinguishing Features From Benefits

People make decisions from emotions, so selling features isn't enough. Convey features, advantages, AND benefits to prove value.

Kenapa Program Bina Bisnes Berjaya Amat Penting Untuk Anda, Terutamanya Untuk Tahun 2022?

image

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

alluser

Kita telah melalui fasa Pandemik C0vid-19 selama 2 tahun dan banyak perniagaan telah terkesan dengan pelbagai isu dan krisis. Contohnya krisis daripada segi kos sara hidup, krisis dari segi kos harga bahan mentah yang meningkat, krisis dari segi pengurusan team bisnes, krisis macamana nak buat pemasaran yang lebih efektif dan bermacam lagi.

Kami di RichWorks pasti ramai usahawan yang terkesan dan merasa amat runsing dengan keadaan ekonomi yang tidak stabil dan timbulnya pelbagai isu dan krisis yang amat memeningkan kepala ini.

Sila buang semua perkara yang merunsingkan dan menyemakkan kepala anda tersebut. Anda tidak perlu risau kerana RichWorks sudahpun berpengalaman lebih dari 14 tahun membantu beribu usahawan untuk keluar dari kemelut yang menghantui mereka selama ini.

Kami adalah pakar transformasi bisnes yang gagal kepada bisnes berjaya!

Kami pasti anda mahu bina kewangan yang lebih baik, tidak mahu buang masa cuba cara yang sia-sia dan tidak mahu buang tenaga melakukan trial & error.

Anda hanya perlu komited dan berani hadir setiap program yang kami anjurkan untuk kejayaan anda sendiri!

Kami sediakan penilaian ini untuk memudahkan kami memahami kedudukan anda dalam bisnes dan isu-isu yang sedang anda hadapi hari ini.

Dapatkan juga eBook 36 Strategi Menarik Pelanggan secara percuma selepas anda menjawab penilaian.

image

Pastikan anda tonton Ulangan Live Session Datuk Wira Dr. Azizan Osman bermula 26 Februari hingga 1 Mac 2022 jam 9:00 malam di Telegram Azizan Osman Official sebagai persediaan anda ke program Bina Bisnes Berjaya.

Untuk makluman, kami telah menutup peluang single tiket percuma ke program Klinik Usahawan Bina Bisnes Berjaya pada 22 Februari yang lalu. Jika anda terlepas dan anda masih ingin hadir, anda hanya perlu bayar yuran komitmen RM50 untuk satu tiket.

Atau anda masih berpeluang rebut 3 tiket percuma sekarang! Info lanjut di sini.

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular