Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Apabila Beluncas Menjadi Rama-Rama. Apa RickWorks Boleh Bantu Untuk Proses Transformasi Bisnes Gagal Anda Kepada Bisnes Berjaya?

image

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

alluser

Metamorphosis ialah satu istilah sains menerangkan proses kitaran hidup serangga yang bermula dari telur menetas jadi ulat kemudian bertukar kepada kepompong dan akhirnya transform menjadi seekor rama-rama yang cantik.

Proses transformasi ini bukannya mudah, banyak cabaran yang dilalui seperti di makan haiwan lain dan sebagainya. Hanya yang kuat akan jadi rama-rama dan kebanyakannya akan mati begitu sahaja.

Transformasi yang sama juga dilalui oleh mana-mana usahawan. Mereka bermula dari kosong dan secara perlahan-lahan akan meningkatkan bisnes mereka hingga berjaya. Sepanjang proses transformasi ini, banyak isu-isu akan mereka hadapi seperti cash flow yang kucar kacir, jenama produk yang tidak popular, strategi marketing yang gagal, tiada pekerja mahir, hilang fokus dalam hala tuju bisnes, dropship yang tidak efektif dan bermacam-macam hal lain.

Ramai usahawan yang 'tergolek', berhenti sekerat jalan. Bagi usahawan yang komited, berani, berjuang untuk bisnes, belajar dari kesilapan dan sanggup mencari ilmu dan bermentor bersama orang-orang yang pakar, mereka pasti akan berjaya.

Jadi kami di RichWorks amat memahami segala isu-isu yang ramai usahawan hadapi di dalam dunia perniagaan yang mencabar ini. Jangan risau dan janganlah runsing kerana kami ada pelbagai program usahawan dan ia diperkasakan lagi oleh MenThor Datuk Wira Dr. Azizan Osman yang sentiasa sedia membantu dan membimbing usahawan untuk berjaya.

Anda hanya perlu komited dan berani ambil langkah pertama dengan hadir ke program Percuma yang kami 100% taja untuk bantu anda! Dan anda pasti akan mula nampak jalan kejayaan anda dari sini!

Kami di RichWorks amat memahami masalah dan cabaran anda sekarang. Jadi janganlah risau dan gusar. Kami sediakan penilaian ini untuk memudahkan kami memahami kedudukan anda dalam bisnes dan isu-isu yang sedang anda hadapi hari ini.

Dapatkan juga eBook 36 Strategi Menarik Pelanggan secara percuma selepas anda menjawab penilaian.

image

Pastikan anda sertai Live Session Datuk Wira Dr. Azizan Osman ESOK Ahad 27 Februari 2022 jam 8.00 pagi di Telegram Azizan Osman Official sebagai persediaan anda ke program Bina Bisnes Berjaya.

Untuk makluman, kami telah menutup peluang single tiket percuma ke program Klinik Usahawan Bina Bisnes Berjaya pada 22 Februari yang lalu. Jika anda terlepas dan anda masih ingin hadir, anda hanya perlu bayar yuran komitmen RM50 untuk satu tiket.

Atau anda masih berpeluang Rebut 3 tiket percuma sekarang! Nak tahu bagaimana? Klik di sini.

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular