Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Updated features for LinkedIn pages

  Today's Guide to the ...

Appreciation dari Dato’ K kepada Datuk Wira Dr Azizan Osman kerana berjaya mengubah anaknya Asyraf Khalid 360 darjah kepada seorang yang berjaya

image

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

alluser

Satu majlis jemputan makan malam khas Dato' K dan famili kepada Datuk Wira Dr. Azizan Osman telah diadakan untuk penghormatan dan terima kasih atas jasanya yang berjaya mengubah anak beliau Asyraf.

image

Dato' K juga mengakui yang beliau tidak mampu selama 30 tahun ini melakukan apa yang Dr. Azizan lakukan terhadap anaknya dalam masa kurang dari 3 tahun sahaja iaitu dari segi perangai, prinsip dan sikap dalam hidup bukan sahaja dari segi bisnes malahan terhadap agama juga.

image

Asyraf juga melontarkan penghargaan yang sama terhadap Menthor yang dikasihinya Datuk Wira Dr. Azizan Osman di Instagramnya yang telah ditonton lebih dari 15,000 orang dalam masa beberapa jam sahaja:

Sementara itu, Dato' K dalam ucapannya turut mencemburui dan kagum dengan kebolehan yang dimiliki Dr. Azizan melahirkan ramai usahawan jutawan. Beliau juga mengakui yang semua tersebut tidak mampu dilakukannya.

Sambung Dato' K lagi, "Bayangkan jutawan yang Dr. Azizan bimbing ini, boleh mengingati Tuhan, beribadah, bersedekah daripada hasil kejayaan mereka, saya percaya sebahagian pahala akan dapat kepada beliau kembali kerana hasil bimbingan, didikan dan tunjuk ajarnya.

"Dr. Azizan memimpin tangan mereka semua, tunjuk mereka mana longkang, mana tempat nak kena langkah, mana tempat nak kena lompat, awak semua (rakan usahawan jutawan) sangat beruntung. Saya tak dapat ini semua ketika seusia anda dan masa memulakan perniagaan," jelasnya lagi.

Pengajaran dari ini buat semua usahawan, walaupun Dato' K mampu memberikan segala-galanya untuk anak kesayangan beliau, namun beliau tetap mewajibkan anaknya itu menuntut ilmu dan ilmu itu harus datang dari sumber yang dipercayai dan mempunyai reputasi serta rekod menghasilkan ramai jutawan!

Jika anak Dato' K, Asyraf boleh berubah, bagaimana pula dengan anda? Anda tidak perlu berlengah dan bertangguh lagi kerana kami akan mengadakan satu program KLINIK USAHAWAN BINA BISNES BERJAYA - BRANDING & MARKETING POWER 2022 yang akan berlangsung pada 4-6 Mac 2022 secara 100% virtual online.

Pasti anda akan merasa bingung di mana nak cari bantuan? Kami di RichWorks amat memahami permasalahan anda itu. Jadi janganlah risau dan gusar. Kami sediakan penilaian ini untuk memudahkan kami memahami kedudukan anda dalam bisnes dan isu-isu yang sedang anda hadapi hari ini.

Dapatkan juga eBook 36 Strategi Menarik Pelanggan secara percuma selepas anda menjawab penilaian.

image

Pastikan anda sertai Live Session Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada Ahad 27 Februari 2022 jam 8.00 pagi di Telegram Azizan Osman Official sebagai persediaan anda ke program Bina Bisnes Berjaya.

Untuk makluman, kami telah menutup peluang tiket percuma ke Bina Bisnes Berjaya pada 22 Februari yang lalu. Jika anda terlepas dan anda masih ingin hadir, anda hanya perlu bayar yuran komitmen RM50 untuk satu tiket. Atau anda masih berpeluang rebut 3 tiket percuma sekarang! Klik di sini

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular