Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Bahaya Kalau Alluser Salah Setup Facebook.. Bisnes Rugi & Pelanggan Cabut!.. Jom Baca

Assalamualaikum & Salam Sejahtera [[firstname]],


Sihat ke sihat? Bisnes okay? Dah ada page ke belum? Belum lagi? Haa meh saya share something..


Haaa malam ni sebenarnya ada kelas Success To RPM yang kedua yang bertajuk "Setup Facebook Page & 10X Gandakan Jualan" , pukul 9.00 malam .. Haa apa yang [[firstname]] akan dapat kalau [[firstname]] join kelas malam ni ?

  1. Dapat Setup Facebook Page Dengan Cara Yang Betul

Ramai yang dah ada page dan ramai yang baru buat page tetapi kebanyakkan buat dengan cara yang salah sampaikan ada yang terpaksa buat page baru sebab langgar rules and regulation Facebook. 


Haa kalau [[firstname]] join kelas malam ni, [[firstname]] dapat buat page dengan cara yang betul dan dapat tarik lebih ramai pelanggan ke dalam page [[firstname]]

  

  2. Dapat Belajar Cara Buat Sales Dengan Betul


[[firstnamee]] mesti ada masalah nak buat sales ? Haa dengan join kelas malam ni, [[firstname]] dapat belajar cara buat dan gandakan sales [[firstname]]. 


Haa best kan kalau dapat join.


Haa nak ke nak join kelas Success To RPM ni ? Kalau nak, kena daftar dulu kelas RPM haaa.. Dalam RPM ni, [[firstname]] dapat 4 kelas Success To RPM.. Daftar je,boleh terus join.. Haa jangan lepaskan peluang ni tau…


Haa meh saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak berikan kelas RPM kali ini secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal berdaftar. Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular