Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Datuk K Zahir Penghargaan, Datuk Wira Dr Azizan Transform Anaknya Bukan Saja Bisnes Malah Kehidupan

Artikel terbaru berkaitan transformasi anak didik Datuk Wira yang bukan sahaja berjaya dalam bisnes malah kehidupan & keusahawanan hijau.
image

Hi alluser,

Moga hari ini lebih baik lagi dari semalam. Apa TTD anda dan apakah yang nak dicapai hari ini?

Penting untuk anda tahu apa yang hendak dicapai, dan lagi baik bila ada buku khas anda sendiri mengenai TTD agar mudah untuk track balik apa perkara perlu diselesaikan.

Dalam pada itu, Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (Mosti) umumkan bahawa mereka menyasarkan untuk mewujudkan lebih 5,000 syarikat pemula niaga (startup) menjelang akhir 2025 menerusi pelaksanaan program MYStartup.

Program itu dijangka mampu membimbing syarikat pemula niaga yang memerlukan sokongan dalam menghadapi cabaran di arena pasaran baharu sekali gus meningkatkan keupayaan daya saing dan kebolehpasaran.

Sebelum itu, kami nak kongsikan 2 artikel terbaru mengenai pendedahan Datuk K tentang proses transformasi anaknya, Asyraf Khalid disebabkan Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman.

Selain itu, artikel tentang 3 fakta keusahawanan hijau dalam perusahaan kecil dan sederhana (PKS). Semoga bermanfaat.

image

Datuk K Zahir Penghargaan, Datuk Wira Dr Azizan Transform Anaknya Lebih Berjaya Bisnes & Kehidupan

Ahli perniagaan terkenal, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa atau lebih dikenali dengan panggilan Datuk K menzahirkan penghargaan kepada Mentor Usahawan Datuk Wira Dr Azizan Osman kerana berjaya transform anaknya, Asyraf Khalid menjadi usahawan berjaya.

Menurut suami penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza itu banyak perubahan diri yang lebih positif terhadap Asyraf setelah dibimbing Dr Azizan dan RichWorks.

"From bottom of my heart, saya mahu merakamkan ucapan penuh ikhlas, penghargaan dan terima kasih yang tak terhingga kerana melakukan sesuatu yang begitu hebat dalam masa yang singkat," katanya.

image

3 Fakta Keusahawanan Hijau Dalam PKS

Alam sekitar adalah anugerah Tuhan yang amat bernilai kepada kesejahteraan kehidupan. Manusia banyak bergantung kepada sumber-sumber semula jadi di muka bumi ini.

Alam sekitar yang tidak tercemar memberikan kita suasana yang selesa dan menyamankan.

Persekitaran yang bersih membolehkan kita menyedut udara yang segar. Udara yang bersih merupakan nikmat yang sangat bernilai kepada kehidupan manusia.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular