Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Dengan Copywriting Je, Sales Masuk Bertubi-Tubi

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Apa khabar? Sihat ke sihat? Bisnes okay?


Saya kadang-kadang terfikir, boleh ke dengan copywriting je, mampu buat sales yang giler? Alluser mesti pernah terfikir kan? Macam mana dengan copywriting je boleh buat sales giler? Rupanya boleh weh !


Ada seorang student saya ni, nama dia Nurul Farhanah atau lebih dikenali Puan Rara, pemilik Barakah Auto Glass Sdn Bhd. Disebabkan copywriting yang dia buat, ramai dan banyak permintaan walaupun masa PKP.


Warehouse yang berada ni Johor Bahru terletak di Kota Masai dan Dato Onn setiasa full house. Kesan daripada itu, dia terpaksa buat jadual ataupun temujanji untuk pelanggan dia supaya pelanggan tak perlu tunggu lama.


Dia terpaksa ambil orang baru sebab production memang dah tak cukup orang. Perghh memang power dan mantap betul ! Semua ini disebabkan oleh 2 benda betul yang Puan Rara buat iaitu konsisten buat Live di Facebook dan betulkan copywriting.


Dua benda ni sangat membantu Puan Rara untuk terus maju ke hadapan dalam bisnes beliau dan menyebabkan telefon Puan Rara sentiasa tak sunyi dengan panggilan pelanggan.


Haa nampak tak? Dengan copywriting je, Puan Rara mampu buat sales bertubi-tubi. Alluser nak ke nak saya dan Team Momentum bantu Alluser berjaya seperti Puan Rara?

Haa saya nak ajak Alluser ke Kelas RPM : Bisnes Comeback 2022 pada 26 & 27 Februari 2022 untuk Alluser belajar cara nak comeback dari bisnes yang terkandas.


Saya nak berikan kelas RPM kali ini secara PERCUMA sahaja kepada 10,000 orang yang terawal berdaftar. Haa tunggu apa lagi ? Daftar cepat untuk dapatkan tiket Alluser.

Daftar sekarang -->

http://www.naktarikpelanggan.com


Ataupun tekan "Saya Nak !" untuk daftar...


Inilah masanya untuk Alluser buat tindakan dan comeback dalam bisnes.


Jumpa nanti ya !


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular