Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Peningkatan Kes Positif C0vid 19 Amat Membimbangkan. Tindakan Kerajaan Masih Samar-samar. Bersediakah Anda Jika Ada ‘Apa-apa’ Yang Bakal Berlaku Nanti?

image

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

alluser

Pandemik C0vid-19 ini sememangnya kelihatan tiada penghujungnya. Kita berjaya mengawal keadaan hingga angka kes positif C0vid turun pada awal tahun 2022, malangnya kehadiran varian Omicron telah melonjakkan angka semula hingga melebihi 30,000 kes baru-baru ini.

Setakat ini kita masih tidak tahu apa akan terjadi di masa hadapan. Hinggakan Datuk Wira Dr. Azizan Osman telah meramalkan beberapa isu akan timbul di tahun 2022. Antaranya, peningkatan harga barang di pasaran dan kuasa membeli masyarakat akan menurun.

Kami di RichWorks amat memahami kerisauan anda dalam perniagaan.

Jadi cara terbaik adalah belajar dari kisah benar usahawan bawah bimbingan kami ini sebagai pengajaran.

Pn. Nur Laila, berniaga sofa premium menerusi syarikatnya Ella Furniture. Beliau mula berniaga sejak 2019 dan mampu mampu meraih keuntungan sekitar RM60,000 hingga RM70,000 sebulan.

Namun, beliau tidak tahu bagaimana nak meraih lebih daripada itu walaupun sedar perniagaannya mampu untuk pergi lebih jauh. Untuk mengubat kerisauan semasa PKP diumumkan di awal 2020, beliau telah menyertai program anjuran RichWorks yang akhirnya banyak membantu bisnesnya untuk berkembang.

Ketika ramai yang bergelut untuk mencari rezeki sewaktu hidup terkurung ketika PKP, rezekinya pula mencurah-curah sehingga mampu mencapai jualan sebanyak RM1.8 juta!

Alhamdulillah, ini semua berkat tunjuk ajar RichWorks. Beliau diajar cara buat pemasaran dan penjenamaan untuk menjana jualan. Menurutnya, semasa pelaksanaan PKP, beliau melakukan pemasaran dengan membuat posting di media sosial di samping memuat naik gambar-gambar pelanggan yang membeli perabotnya.

Kejayaan Ella Furniture pada hari ini ialah hasil kesungguhan dan kerja kerasnya sebagai pengasas syarikat yang memberikan fokus kepada menyelesaikan masalah pelanggan selain membuat strategi pemasaran yang relevan, walaupun pada waktu sukar.

Ingin menjadi seperti Pn. Laila yang berjaya membuat tindakan bijak dengan bukan sahaja menyelamatkan bisnes beliau ketika musim terumbang ambing, malahan dapat menjana pendapatan hingga jutaan ringgit?

Kami di RichWorks amat memahami segala isu-isu yang ramai hadapi di dalam dunia perniagaan yang mencabar ini. Jangan risau dan janganlah runsing kerana kami ada pelbagai program usahawan dan ia diperkasakan lagi oleh MenThor Datuk Wira Dr. Azizan Osman yang sentiasa membantu dan membimbing usahawan untuk berjaya.

Anda hanya perlu komited dan berani hadir setiap program yang kami anjurkan untuk Kejayaan Anda sendiri!

Jadi janganlah risau dan gusar. Kami sediakan penilaian ini untuk memudahkan kami memahami kedudukan anda dalam bisnes dan isu-isu yang sedang anda hadapi hari ini.

Dapatkan juga eBook 36 Strategi Menarik Pelanggan secara percuma selepas anda menjawab penilaian.

image

Pastikan anda tonton Ulangan Live Session Datuk Wira Dr. Azizan Osman bermula 26 Februari hingga 1 Mac 2022 jam 9:00 malam di Telegram Azizan Osman Official sebagai persediaan anda ke program Bina Bisnes Berjaya.

Untuk makluman, kami telah menutup peluang single tiket percuma ke program Klinik Usahawan Bina Bisnes Berjaya pada 22 Februari yang lalu. Jika anda terlepas dan anda masih ingin hadir, anda hanya perlu bayar yuran komitmen RM50 untuk satu tiket.

Atau anda masih berpeluang rebut 3 tiket percuma sekarang! Info lanjut di sini.

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular