Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Ramai Ada Pelbagai Isu Dalam Bisnes, Tapi Ramai Tidak Tahu Apa Nak Buat. Apa Tindakan?

image

Assalamualaikum & Salam Sejahtera alluser,

Apa khabar usahawan? Tentu anda kini dalam keadaan bersemangat dan berkobar-kobar untuk menjalankan bisnes. Namun ramai yang langkahnya terhenti apabila membuat senarai isu-isu yang bakal dihadapi – terkedu!

Pasti merisaukan dan bercelaru fikiran apabila anda melihat isu-isu berkenaan branding untuk produk atau servis yang perlu gempak supaya ia menjadi terkenal, pelan marketing yang perlu strategik supaya ia lebih efektif, pengurusan kewangan syarikat yang perlu telus supaya bisnes dapat grow, keperluan pekerja-pekerja mahir supaya urusan bisnes dapat berjalan dengan lebih lancar dan bermacam isu-isu yang boleh mematahkan semangat anda untuk berniaga.

Anda tidak perlu takut, kerana kami di RichWorks sememangnya wujud semata-mata untuk membantu anda mengatasi isu-isu berbangkit di dalam perniagaan. Dan Alhamdulillah, kami sememangnya ada bukti beribu-ribu usahawan berjaya yang telahpun kami bimbing.

Asalkan anda komited dan berani engage untuk anjakan dalam bisnes anda. Anda pasti dapat merubah situasi bisnes anda dari kosong ke tahap kejayaan yang anda impikan – kami pasti!

Anda WAJIB jawab penilaian yang kami sediakan untuk memudahkan kami memahami kedudukan anda dalam bisnes dan isu-isu yang sedang anda hadapi.

Dapatkan juga eBook 36 Strategi Menarik Pelanggan secara percuma selepas anda menjawab penilaian!

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular