Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Sawanah: Dapat Banyak Projek Tapi Rugi, Tanggung Hutang Sebelum Ni. Kini Bangkit Jadi Pengeluar Minuman Koko Pilihan Ramai Malah Mahu Jadi Peneraju

Artikel terbaru berkaitan kisah inspirasi pengasas Sawanah Sdn Bhd, Muhamad Hirman Mukhtar bangkit daripada kegagalan masa lalu, mahu kemban
image

Hi alluser,

Selamat pagi Selasa, semoga anda kekal ceria bersama insan tersayang.

Semalam, genap 80 tahun pemergian pahlawan negara, Leftenan Adnan Saidi yang terkorban semasa pertempuran di Bukit Candu, Singapura.

Tugas utama rakyat Malaysia tanpa mengira perbezaan bangsa, agama dan fahaman politik adalah memastikan keharmonian kaum dan agama kekal utuh.

Tanggungjawab menjaga keamanan negara buakan terletak pada bahu pasukan keselamatan negara semata-mata tetapi perlu di galas bersama seluruh rakyat Malaysia.

Bayangkan, jika negara kita tak aman, bagaimana kita nak jalankan perniagaan? Bukan setakat perniagaan, malah aktiviti seharian juga akan terjejas.

Justeru, marilah kita sama-sama memastikan bumi Malaysia kekal aman dan sejahtera.

Sementara anda menghayati kisah pahlawan negara, jom baca artikel yang kami sediakan.

Hari ini, kami kongsikan inspirasi pengasas Sawanah Sdn Bhd, Muhamad Hirman Mukhtar yang pernah menangung hutang dan kegagalan dalam mengurus bisnes. Namun, anak kelahiran negeri Cik Siti Wan Kembang ini tak pernah kenal erti menyerah, bangkit dan berguru antara resepi kejayaan beliau hari ini.

Selain itu, artikel kedua mengenai 5 strategi ambil pekerja berkualiti. Semoga bermanfaat.

image

Sawanah: Tunai Hasrat Ayah Ada Bisnes, Mahu Jadi Peneraju Minuman Sihat

"Kesilapan paling besar orang bisnes tak ada guru, tak ada ilmu menyebabkan dia tak sampai ke puncak gunung yang dia nak tawan, naik turun semula kerana jalan yang dipilih salah, dan tak ada semangat circle.

"Jika kita bertemu orang yang kata tak larat dah, turun sahaja itu akan melemahkan semangat kita sebaliknya jika kita berada dalam circle yang sentiasa menyokong kita, tolak kita untuk naik, kita akan berjaya akhirnya," jelas Pengasas Sawanah Sdn Bhd, Muhamad Hirman Mukhtar.

Mengimbas detik awal dalam perniagaan, sebelum mengeluarkan produk minuman coklat Sawanah Koko pada 2016, Hirman menjalankan pelbagai perniagaan seperti percetakan, menjual alat tulis, baju muslimah dan bundle.

image

Pekerja Cemerlang Idaman Majikan, 5 Ciri Pekerja Berkualiti

Berapa ramai pekerja di syarikat anda? Apakah yang anda pentingkan, kualiti atau kuantiti?

Pekerja yang berkualiti adalah aset utama sesebuah organisasi.

Kualiti kerja adalah bagaimana sesuatu kerja itu dilaksanakan dan output daripadanya adakah berjaya memenuhi ekspektasi yang diperlukan.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular