Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Tiada Modal Pemasaran? 6 Tip Pemasaran Baru Nak Mula Bisnes

Artikel terbaru berkaitan 6 tip pemasaran rendah dan tanpa kos yang sesuai untuk usahawan baru nak mula bisnes dan 3 peringkat hukuman oran
image

Hi alluser,

Selamat hari Jumaat, penghulu segala hari. Semoga banyak kebaikan yang kita lakukan hari ini. Pahala pun bertambah, jangan lupa untuk perbanyakan selawat kita ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW dan bersedekah.

Hujung minggu, apa pula perancangan anda? Mungkin ada yang merancang untuk bercuti. Dah lama kita tak melancong ke luar negara kan.

Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dinobatkan sebagai antara sembilan lapangan terbang terbaik dunia menerusi tinjauan Kualiti Perkhidmatan Lapangan Terbang (ASQ) bagi suku keempat 2021.

Walau ke mana juga destinasi yang kita pergi, jangan lupa SOP ya, pastikan kita menang dalam perlawanan menentang C0VID-19!

Jom luangkan masa sebentar untuk membaca artikel yang kami sediakan.

Hari ini, kami kongsikan mengenai 6 tip pemasaran bagi usahawan yang baru nak mula bisnes.

Selain itu, artikel kedua mengenai 3 peringkat hukuman orang melakukan kesalahan, jangan membuli ya jika ada junior yang tersilap tindakan. Semoga bermanfaat.

image

Tiada Modal Pemasaran, 6 Tip Pemasaran Baru Nak Mula Bisnes

Apabila kebanyakan usahawan memulakan syarikat mereka, memang tiada bajet untuk apa-apa apatah lagi pemasaran.

Belum ada peruntukan memasarkan produk atau perkhidmatan untuk media berbayar, menaja acara atau melantik pegawai pemasaran.

Sebab itu, jika anda memilih pengasas bersama, cari keseimbangan kemahiran antara dua atau tiga pengasas tersebut. Contohnya, gabungan pengasas yang mahir pemasaran, seorang lagi bahagian operasi.

image

Membuli Tradisi Syaitan, 3 Peringkat Hukuman Orang Melakukan Kesalahan

Enam penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi pada 2 November 2021 atas tuduhan menyebabkan kematian kepada Pegawai Kadet Laut UPNM, Zulfarhan Osman Zulkarnain tanpa niat membunuh.

Keenam mereka bersama 12 lagi turut disabitkan atas tuduhan menyebabkan kecederaan terhadap Zulfarhan untuk mendapatkan pengakuan bahawa mangsa mencuri komputer riba.

Sementara itu, kes buli yang berlaku di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Kuala Kangsar, Perak, juga menimbulkan kemarahan ramai.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular