Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Lebih 40,000 penjawat awam alami isu kesihatan psikologi - KP Perkhidmatan Awam

Amerika, Israel bincang tindak balas ke atas Iran; Liga Super: Perak FC rayu penyokong hadir saksi aksi terakhir di Stadium Perak; Bas sekol...

Berfikir Penjenamaan Semula Syarikat? Guna Rangka Kerja 5 W

Artikel terbaru berkaitan rangka kerja 5 W membantu anda membuat pertimbangan melakukan penjenamaan semula syarikat dan asas jenama kukuh.
image

Hi alluser,

Jangan lupakan senyuman meskipun anda pakai topeng muka!

Barulah anda akan lebih positif dari segi pertuturan dan tindakan dalam melakukan kerja dan tugas seharian.

Sebelum itu, geran Bantuan Banjir Keluarga Malaysia (BBKM) sedang disalurkan kepada usahawan informal dan mikro yang terjejas banjir sebelum ini.

Sebanyak RM50 juta diperuntukkan untuk bantuan BBKM yang memberi manfaat kepada 16,666 usahawan informal dan mikro di seluruh negara.

Geran ini dah dibuka untuk permohonan mulai 22 Februari lalu dan ditutup pada 19 Mac lalu dengan 16,058 permohonan diterima di seluruh negara.

Daripada jumlah itu sebanyak 9,688 permohonan telah diluluskan dengan nilai RM29.06 juta manakala bakinya berjumlah 6,370 permohonan masih dalam proses penilaian secara adil," lapor Kosmo! Online semalam.

Adakah anda salah seorang usahawan yang sudah mohon geran ini?

Dalam pada itu, kami kongsikan artikel tentang rangka kerja 5 W sekiranya anda bercadang melakukan penjenamaan semula syarikat.

Selain itu, artikel tentang 5 elemen utama asas mengukuhkan jenama perniagaan anda. Semoga bermanfaat.

image

Berfikir Penjenamaan Semula Syarikat? Guna Rangka Kerja 5 W

Apabila tiba masanya untuk perubahan, bangsa usahawan harus menerima proses tersebut.

Usaha penjenamaan semula boleh menjadi tempoh yang sangat menarik yang mewakili permulaan baharu dan komitmen yang diperbaharui kepada misi organisasi.

Antara perkara yang perlu dilakukan adalah mengemas kini kepala surat (letterhead), menukar papan tanda dan merombak laman web.

image

5 Elemen Utama, Asas Jenama Kukuh

Anda boleh mempunyai logo, warna jenama dan font terbaik. Jenama membuatkan perniagaan anda lebih menonjol.

Membina jenama yang benar-benar berkesan bukanlah mudah, ia melibatkan kreativiti dan penyelidikan. Proses ini turut melibatkan penyusunan strategi yang tepat.

Jenama adalah nama yang digunakan untuk mengenalpasti atau membezakan produk, perkhidmatan atau perniagaan tertentu.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular