Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Last chance: Free AI training access ends in hours…

Hi Alluser, Time's a...

Jual cincin RM69,000 secara online?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Apa khabar Alluser? Sihat ke sihat?


Alluser nak tahu tak? Saya perasan ramai peniaga atau usahawan kat luar sana sekarang ni dah semakin berani nak onlinekan bisnes dengan pelbagai produk. Tak kesah lah produk tu harganya murah ataupun mahal tapi jika kita tahu siapa sasaran kita, pasti akan ada pembelinya.. Haa meh sini saya nak share story salah seorang student saya yang jual cincin permata berharga RM69,000 secara online jer? 



Ini dia Muhammad bin Bilal Rajamdhan pemilik kepada The Bilal membuktikan bisnes cincin permata memang boleh dionlinekan dan tarik 10x ganda lebih ramai pelanggan. Pada mulanya dia start bisnes dengan harga RM70 jer.. Tapi sekarang dia dapat capai 10x ganda pulangan daripada kos awal bisnesnya.



Dulu Tuan Muhammad ni nak capai RM10,000 sebulan pun susah. Bukan tu jer, dia dah cuba iklan kat Facebook tapi tak dapat sambutan. Amazing nya lepas dia buat tindakan join kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) dia terus dapat buat jualan satu cincin bernilai RM10,000! 


Kejayaan yang Tuan Muhammad dapat ni berkat dia buat tindakan yang betul untuk onlinekan bisnes, konsisten buat Facebook Ads dan give more value kepada pelanggan. Pulangan apa yang dia dapat sekarang adalah dia dah ada team sendiri, dapat beri peluang pekerjaan pada orang lain dan dapat konsisten simpan duit setiap bulan. 

Haa nak ke nak saya bantu naikkan sales Alluser macam Tuan Muhammad ni? Kalau nak jom saya nak ajak Alluser untuk join kembali kelas RPM Bisnes Comeback pada 12 & 13 Mac 2022 ni.. Klik jer butang " SAYA NAK " di bawah untuk daftar atau boleh layari 

<<  https://www.naktarikpelanggan.com/ >> untuk maklumat lebih lanjut.


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular