Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Klinik Pakar Jantung Dr Rahim: 7 Kali Gulung Tikar, Ada Modal Tak Tahu Urus, Jumpa MenThor Raih Jutaan Ringgit

Artikel terbaru berkaitan kisah inspirasi Dr Rahim bangkit setelah 7 kali gulung tikar dan penyelesaian berkaitan inovasi. Semoga bermanfaat
image

Hi alluser,

Selamat pagi alluser? Dalam minggu ini, anda nak baca buku apa?

Kalau belum ada lagi buku nak dijadikan pilihan, kami cadangkan baca Bangkit Bisnes Dari Krisis: Solusi Bisnes & Pemasaran Digital.

Rugi kalau bangsa usahawan tak baca buku terbaru tulisan Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman.

Sebanyak 10,000 naskah buku akan diberikan secara percuma. Anda hanya perlu buat bayaran penghantaran RM15 bagi mereka di Semenanjung dan RM20 (Sabah dan Sarawak).

Layari richworks.com/bukubangkit untuk dapatkan buku anda.

Sementara itu, baca artikel yang kami sediakan untuk anda.

Hari ini, kami nak kongsikan 2 artikel terbaru mengenai kisah inspirasi Dr Rahim yang pernah 7 kali gulung tikar.

Ekoran kegagalan lalu, Dr Rahim mengambil keputusan berguru untuk berniaga. Bukan bidang perubatan sahaja perlu guru yang tepat, berniaga pun begitu juga.

Selain itu, artikel tentang 3 penyelesaian berkaitan inovasi. Semoga bermanfaat.

image

Klinik Pakar Jantung Dr Rahim: 7 Kali Gulung Tikar, Ada Modal Tak Tahu Urus, Jumpa MenThor Raih Jutaan Ringgit

Ada modal bukan jaminan perniagaan anda akan berjalan lancar dan mengaut keuntungan jutaan ringgit, sebaliknya jika silap langkah akan gulung tikar juga.

Itu situasi yang pernah dialami Ketua Jabatan Kardiologi, Hospital Sultanah Bahiyah, Dr Abd Rahim Tahir.

Katanya, walau ada modal perniagaan dijalankan akhirnya akan menemui kegagalan kerana berdepan dengan pelbagai masalah termasuk ditipu.

image

3 Masalah, 3 Penyelesaian Berkaitan Inovasi

Perniagaan yang besar dan kukuh cenderung untuk mengaut keuntungan yang tinggi, mereka kelihat stabil namun mereka juga bergelut dengan elemen pembangunan perniagaan yang asas, iaitu INOVASI.

Mengapa perniagaan cenderung tidak berubah dari segi inovasi dan apakah yang boleh dipelajari oleh pemilik perniagaan kecil daripada kesilapan perniagaan yang lebih besar?

Sebelum kita menerangkan secara terperinci tentang batasan inovasi, kita perlu memahami apa itu inovasi. Dalam istilah yang paling mudah, inovasi adalah penjanaan dan pelaksanaan idea baharu.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular