Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Mahu Berhenti Kerja, Pilih Untuk Berniaga? 5 Cara Memulakan Bisnes

Artikel terbaru berkaitan cara memulakan bisnes setelah meninggalkan majikan dan kelebihan menuntut ilmu. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selamat hari Jumaat, penghulu segala hari. Semoga banyak kebaikan yang kita lakukan hari ini. Pahala pun bertambah, jangan lupa untuk perbanyakan selawat kita ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW dan bersedekah.

Nak membantu bersama RichWorks, anda boleh terus menyumbang melalui RichWell dengan klik di sini.

Moga apa kita berikan dapat beri manfaat dan memudahkan mereka memerlukan.

Dalam pada itu, mungkin ada di antara kita yang mengeluh dengan kenaikan harga minyak. Harga minyak naik, kos pun meningkat! Nak naikkan harga serba salah juga, takut pelanggan lari.

Semalam, penanda aras minyak mentah melonjak berikutan masalah bekalan, potensi gangguan perdagangan dan isu perkapalan akibat daripada sekatan baharu yang dikenakan ke atas Russia selepas negara itu menyerang Ukraine lebih seminggu lalu.

Sementara itu, selamat mengikuti bagi Siri Klinik Usahawan Bina Bisnes Berjaya-BRANDING & MARKETING POWER 2022 yang akan bermula 3 petang ini.

Bagi yang belum dapat link Zoom unik masing-masing, anda kena SELF-CHECK IN dengan segera.

Selepas itu semak emel anda ya. Jangan lepaskan peluang untuk menuntut ilmu daripada Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman. Tinggal beberapa jam sahaja lagi dari sekarang!

Hari ini, kami nak kongsikan 2 artikel terbaru mengenai tip nak mulakan bisnes, produk apa yang nak dijual, persediaan kewangan dan 3 aspek lain yang perlu diberi perhatian.

Selain itu, artikel tentang 3 kelebihan menuntut ilmu. Semoga bermanfaat.

image

Mahu Berhenti Kerja, Pilih Untuk Berniaga? 5 Cara Memulakan Bisnes

Menurut data carian terbaharu Google, "cara memulakan perniagaan" mengalahkan "cara mendapatkan pekerjaan" dalam pertanyaan carian Google pada tahun 2021.

Maklumat ini datang daripada "Carian Tahun" Google yang menampilkan data selepas dipecahkan kepada senarai trend mengikut kategori.

Walau berjuta-juta individu berhenti kerja untuk mencari gaji yang lebih tinggi, ramai daripada mereka berbuat demikian dengan harapan untuk menjadi bos mereka sendiri.

image

Nilai Ilmu Dan Kedudukan Orang Berilmu, 3 Kelebihan Menuntut Ilmu

Islam menjadikan ilmu pengetahuan penggerak utama mencapai maksud merubah kehidupan ke arah lebih baik.

Ilmu diangkat ke tahap paling tinggi kerana tanpa ilmu pengetahuan, segala kegiatan akan menemui kegagalan dan tidak sampai kepada matlamat sebenar, iaitu mencari keredhaan Allah.

Menurut Islam, ilmu pengetahuan adalah ukur tara yang jelas bagi membezakan antara seseorang dengan yang lain.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular