Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Nak capai kejayaan tak susah, Jom follow 3 tips ni!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Apa khabar bisnes Alluser? Okay ke okay?


Alluser nak tahu? Saya perasan ramai peniaga atau usahawan di luar sana yang masih stuck untuk nak dapatkan sales yang bagus. Ada yang mempersoalkan sales makin hari makin teruk, hari-hari meniaga tapi tiada untung.. Haaa macam mana boleh jadi macamtu? Mehhh sini saya nak share 3 tips yang Alluser boleh follow untuk nak berjaya dengan laju!


  1. Bersedia dengan perubahan

Bila sesuatu perubahan datang, Alluser perlu mengalu alukan perubahan tu. Haa yang paling penting Alluser berada dalam keadaan yang sedia sebab zaman sekarang ni orang dah mula berniaga secara online. Jadi,Alluser kena bertindak cepat!


2. Sentiasa beri peluang pada diri untuk gembira 

Alluser tak perlu nak buang masa untuk nak stress dengan masalah orang. Contohnya bila tengah buat FB Live, tiba – tiba ada orang komen yang bukan – bukan. Haaa tak perlu layan dan tak perlu bersedih dengan komen tu. Cari circle yang bagus untuk bagi kita lebih high energy. Jadi baru lah boleh buat sesuatu dengan bersemangat!


3. Sanggup ambil risiko

Dalam hidup ni tak ada benda yang tak ada risiko. Nak keluar rumah pun risiko takut kena langgar. Sama juga dalam bisnes kita ada banyak risiko. Tapi kena tahu macam mana nak atasi risiko tu. Penting untuk kita tanya orang yang lebih mahir daripada benda yang kita tak pandai. Percayalah lebih tinggi risiko, lebih tinggi pulangan dia.

Saya nak share salah seorang student ultimate saya iaitu Abdul Malek atau lebih dikenali sebagai Ustaz Malek yang merupakan Founder Heavenlife. Sebelum ni dia ada 6 cawangan bisnes tapi terpaksa tutup dan benda ni bagi kesan pada tahap kesihatan dia sampai kena serangan jantung. Tapi Ustaz Malek tak putus asa. Dia mengambil tindakan yang betul dengan join Roket Pemasaran Momentum. Alhamdulillah daripada sales kosong, mula naik ke RM9,000 kemudian RM30,000 sebulan. Lebih membanggakan bila dia share pertama kali buat happy hour selama 1 jam boleh dapat sales RM10,000 dan pada 11.11 tahun 2021 dia berjaya pecah rekod sales RM18,200 selama 48 jam. Hebat ke hebat tu?


Jadi kat sini saya nak ajak Alluser untuk join kembali kelas RPM Bisnes Comeback pada 12 & 13 Mac 2022 ni sebab saya akan bantu Alluser cara tarik pelanggan dan ajar teknik marketing dengan betul.. Klik jer butang " SAYA NAK " di bawah untuk daftar atau boleh layari <<  https://www.naktarikpelanggan.com/ >> untuk maklumat lebih lanjut.



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular