Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

Nurul Atiqah Holding Sdn Bhd : Tutup Butik Rugi RM30 Ribu, Bermula Dropship Jadi Jutawan

Artikel terbaru tentang kisah inspirasi master stokis kain tudung, raih jualan jutaan ringgit dan kepentingan papan tanda bisnes. Semoga ber
image

Hi alluser,

Ada yang masih belum dapat suntikan booster? Jangan bertangguh ya, demi memastikan anda sekeluarga ada perlindungan yang lebih baik, melindung diri malah orang lain.

Pembukaan sempadan negara pada 1 April depan akan menjadi kayu ukur pemulihan ekonomi negara bagi suku kedua tahun ini, sekali gus memberi suntikan 'booster' yang amat dinantikan oleh pemain industri pelancongan.

Pemulihan ekonomi domestik ini amat diperlukan untuk memacu ekonomi negara, apatah lagi ekonomi global masih melalui 'fasa teka-teki'.

Sementara itu, jom luangkan sedikit masa anda untuk baca dua artikel terbaru yang kami sediakan.

Hari ini, kami nak kongsikan kisah inspirasi Puan Nurul Atiqah yang berjaya meraih jualan jutaan ringgit hanya bermula sebagai dropship.

Selain itu, artikel tentang kepentingan papan tanda bisnes yang menarik memberi manfaat untuk bisnes. Semoga bermanfaat

image

Nurul Atiqah Holding Sdn Bhd.: Tutup Butik Rugi RM30 Ribu, Bermula Dropship Jadi Jutawan

Anda ada pengalaman diperlekeh kerana berniaga secara online?

Itu situasi yang dilalui oleh pengasas syarikat Nurul Atiqah Holding Sdn Bhd kerana mahu melakukan transformasi terhadap perniagaan yang dijalankan.

Tindakan itu diambil Nurul Atiqah Kamaruzaman ekoran kegagalan menjalankan perniagaan sebelum fokus menjual tudung Fareha sehingga ke tahap master stokis.

image

Kepentingan Papan Tanda Bisnes Yang Menarik! 6 Manfaat Untuk Bisnes

Perasan tak, bila anda pergi makan di sebuah kedai, dari jauh lagi anda dah boleh nampak signboard nama kedai tersebut.

Peniaga meletakkan papan tanda yang besar supaya orang boleh nampak kedai tersebut dan pelanggan akan tertarik untuk masuk ke kedai mereka.

Sebab itulah, ada sesetengah kedai, bila tiba waktu malam, papan tanda tersebut akan menjadi terang dan berkelip-kelip, betul ke betul?

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular