Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Mangsa banjir: Jasad Salmah ditemukan 50 meter dari jasad anak

UM sahkan kemasukan pelajar cemerlang berusia 12 tahun, Izz Imil; Tunai janji dalam MA63 bukan sebab takut hilang sokongan Sarawak, Sabah - ...

Tak Nak Pelanggan Lari? 3 Strategi Bina Hubungan Lebih Baik Dengan Pelanggan

Artikel terbaru mengenai strategi membina hubungan lebih baik dengan pelanggan dan kaedah mengisi jurang kemahiran pemasaran digital. Semoga
image

Hi alluser,

Ada berita gembira untuk usahawan wanita.

Dilaporkan Koperasi Wanita Malaysia Berhad (WCB) menyasarkan untuk menjadi sebuah bank wanita pertama di Malaysia menjelang tahun 2025.

Koperasi tersebut memfokuskan kepada hala tuju memastikan kemampanan perniagaan dan produk keusahawanan golongan wanita.

Setakat ini, seramai 1,000 orang ahli menyertai koperasi tersebut sejak ia ditubuhkan pada hujung Februari lalu.

Lima aktiviti utama WCB ialah makro kredit, Ar Rahnita, jual belie mas, perkhidmatan pembekalan serta progam pembangunan usahawan tempatan dan antarabangsa.

Dalam pada itu, kami kongsikan artikel strategi bina hubungan lebih baik dengan pelanggan supaya mereka kekal setia dan memberi imej baik kepada bakal pelanggan lain.

Bukan itu saja, ada lagi artikel tentang 4 kaedah mengisi jurang kemahiran pemasaran digital. Semoga bermanfaat.

image

3 Stategi Bina Hubungan Lebih Baik Dengan Pelanggan

Perniagaan ialah satu proses perhubungan diantara produk atau perkhidmatan dengan bakal pelanggan atau pelanggan sedia ada.

Hubungan antara anda dan pelanggan tidak seharusnya tertumpu pada transaksi perniagaan semata-mata.

Hubungan pelanggan yang lebih mendalam bermula dengan kesediaan untuk mengenali pelanggan dengan lebih dekat dan bukan hanya nombor pada invois sahaja.

image

4 Kaedah Mengisi Jurang Kemahiran Pemasaran Digital

Pemasaran digital terus menjadi keutamaan bagi pemasar yang berpangkalan di Amerika Syarikat pada 2022.

Pelaburan dalam pemasaran digital telah meningkat secara menyeluruh, dengan analisis data menjadi kawasan paling popular untuk pelaburan.

Pelaburan berkaitan data ini menyerlahkan cara syarikat terus melabur dalam keupayaan untuk menganalisis, menyimpan, mengurus dan mengautomasikan data.

Teknologi pemasaran dan platform media sosial terus mengeluarkan fungsi baharu dan pemasar perlu mengikutinya. Jika tidak, anda ketinggalan!

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular