Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Tak tahu cara nak roketkan sales? Jom follow tips ni!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Alluser,


Apa khabar bisnes Alluser? Okay ke okay?


Alluser nak tahu? Saya perasan ramai peniaga atau usahawan ingat kalau nak bisnes maju kena keluarkan kos yang banyak untuk buat marketing. Kalau Alluser nak tahu ada banyak sebenarnya cara free marketing yang kita boleh gunakan. Kalau betul dengan cara yang percuma ni, baru lah boleh gunakan dengan cara yang berbayar. Haa meh sini saya share antara cara-cara free marketing yang boleh meroketkan sales Alluser.. 



  1. Facebook

Platform Facebook lah yang paling relevant untuk memasarkan bisnes waktu sekarang sebab ada lebih 27 juta pengguna di seluruh Malaysia. Jadi peluang untuk dapatkan bakal pelanggan lebih besar berbanding platform online yang lain. Contohnya kita boleh buat Facebook Live, share content yang menarik, share gambar dan video.



2. Telegram Channel


Haa telegram Channel pun platform yang power untuk kita buat marketing. Platform ni boleh bantu Alluser direct bercakap, engage dan bina relationship dengan pelanggan atau bakal pelanggan Alluser. Alluser juga boleh buat sesi Live Stream.



3. Youtube Channel


Alluser boleh juga menghasilkan video yang menarik dan upload di Youtube. Kalau Alluser ada buat FB Live, boleh jer nak masukkan sekali di Youtube bagi tujuan untuk bina kepercayaan pelanggan.


Saya nak share sikit salah seorang student saya iaitu Founder kepada Inacalisya, Puan Rahina yang menggunakan strategi free marketing dalam bisnesnya iaitu dia konsisten membuat Facebook Live. Pada awalnya dia malu nak buat Facebook Live sebab tak tahu nak cakap apa dan takut tak ada orang nak tengok. Tapi siapa sangka hasil usaha yang konsisten buat Facebook Live, Puan Rahina berjaya meraih RM41,000 sehari. Amacam dahsyat kan?

Haa nak ke nak saya share lagi tips cara free marketing? Kalau nak jom saya nak ajak Alluser untuk join kembali kelas RPM Bisnes Comeback pada 12 & 13 Mac 2022 ni.. Klik jer butang " SAYA NAK " di bawah untuk daftar atau boleh layari 

<<  https://www.naktarikpelanggan.com/ >> untuk maklumat lebih lanjut.


Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular