Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Lebih 40,000 penjawat awam alami isu kesihatan psikologi - KP Perkhidmatan Awam

Amerika, Israel bincang tindak balas ke atas Iran; Liga Super: Perak FC rayu penyokong hadir saksi aksi terakhir di Stadium Perak; Bas sekol...

U-Live Academy: 15 Tahun Bisnes Gagal, Jual Pajero Terbang Ke Malaysia Raih Pulangan Jutaan Ringgit

Artikel terbaru berkaitan kisah inspirasi bangsa usahawan dari Indonesia yang nekad menjual Pajero untuk mengubah hidup dan budaya kerja di
image

Hi alluser,

Selamat pagi, apa khabar anda hari ini? Semoga lebih ceria dan bersemangat, seperti anak-anak kita yang dah mula ke sekolah.

Sebelum ini anak-anak kita belajar secara Pelaksanaan Pengajaran Dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR). Bagaimana pula dengan sistem perniagaan anda, ada perubahan tak?

Pengadaptasian transformasi digital mampu membantu perusahaan kecil dan sederhana (PKS) membuat keputusan dengan lebih cepat dan tepat sekali gus meningkatkan jualan dan pendapatan.

Adaptasi transformasi digital mampu menjadikan PKS lebih berinovasi dan menambah baik jaringan perhubungan di antara pelanggan dan pembekal.

Ia juga membolehkan PKS melihat sesuatu proses itu dengan lebih holistik sebab dapat melihat data itu pada masa nyata dan tepat.

Hari ini, kami kongsikan kisah inspirasi Pak Doddy dah 15 tahun menjalankan bisnes tetapi gagal. Namun, anak kelahiran Indonesia ini tak kenal erti mengalah bangkit memperbaiki kesalahan lalu dan sanggup berkorban.

Selain itu, artikel tentang 4 mitos vs realiti budaya kerja di pejabat. Semoga bermanfaat.

image

U-Live Academy: 15 Tahun Bisnes Gagal, Jual Pajero Terbang Ke Malaysia Raih Pulangan Jutaan Ringgit

Bila sebut tentang berjaya, tiada siapa di dunia ini tidak mahukan kejayaan.

Apa yang anda lakukan untuk mencapai kejayaan itu?

Seorang bangsa usahawan dari Indonesia, Doddy Eka Putra sanggup menjual kenderaan miliknya, hanya semata-mata untuk mengikuti semua kelas anjuran RichWorks pada setiap tahun di Malaysia, bermula dari tahun 2016.

image

Budaya Kerja Di Pejabat: 4 Mitos Vs Realiti

Budaya kerja di pejabat menggambarkan keperibadian dan identiti. Budaya itu membimbing tingkah laku dan sikap pekerja anda.

Situasi ini membawa kepada kesan positif atau negativ terhadap pekerja seterusnya mengalir kepada pelanggan.

Budaya kerja yang progresif dan sihat adalah penting dalam memastikan kesejahteraan di tempat kerja. Persekitaran kerja yang sihat membolehkan pekerja di sesebuah institusi menjadi lebih bermotivasi, seterusnya dapat menjadi satu faktor dalam peningkatan kecemerlangan sesebuah institusi.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular