Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

alluser, Betulkan Niat Dalam Apapun Yang Kita Buat

Artikel terbaru mengenai niat dalam apa-apa perkara yang dilakukan dan kelebihan automasi aliran kerja. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Kejayaan produk-produk Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) tempatan menembusi rangkaian pasar raya (supermarket) dan pasar raya besar (hypermarket) amat menggalakkan.

Menurut Ketua Setiausaha Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Pengguna (KPDNHEP), Datuk Seri Hasnol Zam Zam Ahmad, jualan pada 2019 mencatat jualan RM2.87 bilion meningkat kepada RM3.3 bilion pada 2020.

Sokongan orang ramai menerusi Kempen Membeli Barangan Buatan Malaysia (KBBM) akan merancakkan lagi ekonomi negara.

Lebih membanggakan, apabila produk keluaran PKS ini mampu menembusi pasaran antarabangsa.

Dalam pada itu, kami juga kongsikan kelebihan memberi manfaat kepada orang lain dalam apa jua kerja yang dilakukan dengan membetulkan niat.

Selain itu, artikel mengenai 3 kaedah memanfaatkan automasi aliran kerja. Semoga bermanfaat.

image

Betulkan niat, mati tak kenal masa

Pada 7 April lalu (Khamis), seorang kakitangan RichWorks meninggal dunia.

Berusia 52 tahun, beliau meninggal dunia dalam bulan mulia ini. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang beriman. Mari kita sama-sama sedekahkan al-Fatihah buat Allahyarham Mohd. Isamani Mohamed.

Kejadian ini memberikan kesedaran dan pengajaran buat saya dan semua ahli keluarga RichWorks, malah kepada anda juga bahawa kematian boleh terjadi pada bila-bila masa.

image

3 Kaedah Memanfaatkan Automasi Aliran Kerja

Tinjauan menunjukkan bahawa pemilik perniagaan kecil bekerja dua kali lebih banyak daripada pekerja biasa.

Malah, ramai daripada mereka menghabiskan 60 jam atau lebih setiap minggu.

Automasi aliran kerja ialah kunci untuk membebaskan masa pemilik perniagaan kecil dan membolehkan mereka menumpukan pada kecekapan teras.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular