Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

alluser, mentaliti usahawan jangka pendek vs jangka panjang

Artikel terbaru mengenai pengeluaran KWSP dan cara memilih penulis kandungan pemasaran yang tepat. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Kita sudah pun memasuki minggu akhir bagi bulan April malah penghujung Ramadan ini. Adakah anda sudah capai target yang ditetapkan dalam bisnes di samping ibadah dipertingkatkan lagi?

Masih ada masa untuk anda gunakan masa berbaki ini dengan sebaik-baiknya. Jangan lupa engage dengan database yang anda ada selain mencari pelanggan baru.

Dalam pada itu, kami nak kongsikan mengenai PayHalal, gerbang pembayaran patuh Syariah yang pertama di dunia menjalin kerjasama dengan Atome iaitu aplikasi pengguna yang menyediakan kemudahan Beli Sekarang Bayar Kemudian (BNPL) sehingga RM5,000 dengan bayaran ansuran sehingga tiga kali.

Kerjasama strategik antara PayHalal dengan Atome adalah untuk memberi kemudahan patuh syariah kepada peniaga di samping meluaskan peluang perniagaan dan meningkatkan jualan untuk perniagaan pada fasa peralihan endimik ini dalam usaha pemulihan ekonomi negara.

Sehubungan itu, platform ini mungkin boleh dipertimbangkan oleh bangsa usahawan dalam urus niaga anda.

Sementara itu, kami kongsikan ulasan Mentor, Datuk Wira Dr Azizan Osman mengenai tambahan duit dalam ekonomi yang telah dan sedang diterima 5.3 juta pemohon daripada pengeluaran khas Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bernilai RM40.1 bilion.

Selain itu, artikel tentang 3 cara memilih penulis kandungan pemasaran yang sesuai dengan organisasi anda. Semoga bermanfaat.

image

Mentaliti jangka pendek vs jangka panjang

ALHAMDULILLAH, saya ingin mulakan dengan rasa syukur masih dapat berpuasa apatah lagi kita sudah pun memasuki 10 malam terakhir Ramadan kali ini. Rasa sekejap saja, sebenarnya kita dah berpuasa selama 22 hari.

Pada masa sama, suka saya nak ulas tentang tambahan duit dalam ekonomi yang telah dan sedang diterima 5.3 juta pemohon daripada pengeluaran khas Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bernilai RM40.1 bilion, belum termasuk bonus-bonus yang diumumkan kerajaan.

Saya boleh kata berdasarkan corak pembelian rakyat Malaysia, 99 peratus penerima sebenarnya sudah merancang mahu menggunakannya untuk apa terutama raya seperti beli pakaian raya dan persiapan balik beraya.

image

3 Cara Memilih Penulis Kandungan Pemasaran

Pemasaran Kandungan atau Content Marketing bukanlah sesuatu yang asing bagi anda yang bergiat aktif dalam dunia pemasaran ataupun perniagaan.

Kandungan adalah salah satu cara untuk merapatkan jurang yang ada di antara jenama dan juga bakal pelanggan, membantu membina hubungan baharu, kukuhkan hubungan yang sedia ada serta membantu meraih kepercayaan mereka terhadap anda.

Ini akan menjurus kepada peningkatan dalam jualan.

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular