Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

alluser Nak Capai Impian? Empat Langkah Ubah Hidup Lebih Baik

Artikel mengenai langkah mengubah hidup dan ciri usahawan Islam yang berjaya. Semoga bermanfaat.
image
image

Hi alluser,

Salam Nuzul al-Quran, semoga kita terus menjadikan al-Quran sebagai pedoman hidup dan menyatukan hati kita semua untuk menjadi ummah yang terbaik.

Sementara itu, bermula semalam, 18 April, pencarum yang layak akan menerima RM10,000 pengeluaran khas Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) secara berperingkat.

Dalam kegembiraan menerima wang itu, pastikan anda berwaspada. Awas, penjahat siber termasuk sindiket sedang berlatih skrip!

Mungkin ada di antara kita dah merancang menggunakan wang tersebut untuk pelbagai tujuan.

Begitupun, perlu ingat selain pencarum yang tersenyum lebar, ada sindiket yang pantas mengatur strategi untuk 'menyambar' duit pencarum.

Justeru itu, Polis Diraja Malaysia (PDRM) turut memberi peringatan kepada orang ramai agar tidak mudah terpedaya dengan apa jua taktik penipuan seperti Macau Scam, Love Scam dan lain-lain.

Sebagai bangsa usahawan yang bijak, berhati-hati dan dalam masa sama pastikan bakal pelanggan anda diberikan juga pendidikan agar hanya membuat pembayaran di platform yang betul atau ejen yang sah.

Dalam pada itu, kami kongsikan 4 cara penting untuk anda mencapai impian.

Selain itu, kepentingan Al-Quran sebagai rujukan dan panduan kepada usahawan untuk berjaya. Semoga bermanfaat.

image

Empat Langkah Untuk Anda Ubah Hidup

Sejak 14 tahun lalu, saya bersama RichWorks bekerja dengan ramai orang bagi bantu mencapai impian mereka melalui bisnes yang dijalankan.

Bukan seorang dua, ribuan sudah dibimbing yang mana mereka terdiri daripada pelbagai latar belakang dan tahap kehidupan. Tidak semestinya kena ada 'darah berniaga'.

Ada suri rumah, pegawai kerajaan, peguam, doktor, guru tadika, pensyarah, jurutera, pelajar, kerani, pegawai bank, akauntan dan lain-lain lagi.

image

Al-Quran Dan Perniagaan, 8 Ciri Usahawan Islam Berjaya

Al-Quran secara terang telah mengajak manusia untuk mencari pekerjaan di muka bumi ini khususnya menceburi bidang perniagaan dan keusahawanan yang dianggap sebagai pekerjaan yang paling mulia dan merupakan warisan nabi terdahulu termasuklah Nabi Muhammad SAW.

Selain itu, kedudukan dan keperluan perniagaan amat penting dalam kehidupan manusia.

Lebih-lebih lagi jika ditinjau dari sudut al-Quran dan al-sunnah yang meletakkannya di satu tahap yang paling tinggi sehingga menyamai ibadat solat dan haji yang membawa keuntungan bukan sahaja di dunia malah di akhirat asalkan berlunaskan Islam.

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular