Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

‘Tak habis fitnah keji aib maruah saya’ - PM Anwar

Amang seksual: PU Azman dipenjara 24 tahun, dua sebatan; 'Kenapa GISB buat begini kepada kanak-kanak, apa tujuan sebenar?' - Khutbah...

alluser, Ramadan Bulan Usahawan Ber…

Artikel terbaru mengenai masalah dihadapi bangsa usahawan dan perbandingan antara media berbayar bersama perhubungan awam. Semoga bermanfaat
image

Hi alluser,

Salam Ramadan, hari ini sudah hari ketiga kita menjalankan ibadah puasa.

Adakah anda sudah mula berterawih dan membaca al-Quran agar dapat khatam sekurang-kurangnya sekali di bulan ini?

Jangan sia-sia peluang diberikan-Nya. Perbanyakan bersedekah, solat sunat, baca dan tadabbur al-Quran, nescaya Allah akan berikan hidayah kepada kita.

Dalam masa sama, bisnes anda juga perlu diteruskan dan ditambah baik lagi. Pintu sempadan negara pun dah dibuka, ini adalah masa untuk bangsa usahawan terus BANGKIT, pulih dan kembangkan semula perniagaan yang terjejas sebelum ini.

Dalam pada itu, kami kongsikan dua artikel terbaru mengenai 3 masalah atau situasi yang dihadapi oleh bangsa usahawan dan punca bisnes anda merosot.

Selain itu, 2 perbandingan antara media berbayar dan perhubungan awam. Semoga bermanfaat.

image

Ramadan Bulan Usahawan Ber…

ALHAMDULILLAH, saya rasa sangat bersyukur dipertemukan dengan Ramadan, bulan agung yang penuh dengan keberkatan.

Hari pertama kita di Malaysia berpuasa, moga kita semua dapat memanfaatkan peluang ini sebaik-baiknya.

Ingatlah, kematian boleh berlaku bila-bila dan di mana sahaja. Kita tak tahu adakah masih diberi peluang untuk dipertemukan dengan Ramadan akan datang.

image

2 Perbandingan Antara Media Berbayar Dan Perhubungan Awam

Apabila cuba menyasarkan khalayak yang sangat khusus untuk mempromosikan produk atau perkhidmatan anda, mana yang lagi baik? Media berbayar atau perhubungan awam.

Strategi media berbayar, termasuk iklan setiap klik, media sosial yang dirangsang atau iklan sepanduk di tapak web adalah alat promosi yang berkuasa.

Sebelum ini, seorang pemilik perniagaan meletakkan iklan di akhbar, majalah, papan iklan, televisyen dan radio.

Bagi dapatkan perkembangan terkini, panduan, tips & perkongsian penting keusahawanan, sertai Telegram - Azizan Osman Official.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular