Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

GISB: Guru agama dipenjara 10 tahun rotan kanak-kanak lelaki, tekan dada guna lutut

Polis cari lelaki melompat di landasan monorel Bukit Bintang; Op Pump: SPRM siasat syarikat dimiliki warga Bangladesh; GISB: Sikap kultus da...

Bertahun-tahun berniaga tapi hutang bertambah. Kenal orang macam ni?


Rugi masa buat bisnes selama 15 tahun tapi..


Saya nak beritahu kepada Alluser ni, setiap peniaga yang tekad nak bukak bisnes pasti ada terselit pengorbanan yang dia dah lalui. Tak kira lah sama ada perkara tu pahit atau manis.. 


Haa saya nak cerita sikit ni tentang salah seorang students saya, Puan Isnaini Moin iaitu Founder kepada Sahira Shop. Suami nya banyak berkorban untuk bisnes yang dia jalankan. Dah lebih 15 tahun dia ceburi bidang fesyen dan kecantikan ni tapi bukan untung yang dia dapat tapi rugi dan hutang bertambah jer..



Bukan setakat rugi duit tapi rugi masa dan rugi umur juga lah sebab segalanya tak menjadi. Kadang-kadang sampai geram lah dekat diri sendiri kenapa orang lain boleh tapi dia tak boleh? Haa tapi ada satu sikap bagus dalam diri Puan Isnaini ni yang dia tak mudah mengalah.. 



Lepas dia rasa dia dah kecewakan suaminya, dia minta izin suami untuk join kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) pada Disember 2019. Walaupun pada masa tu dia datang lambat dan duduk jauh sangat tapi dia tertarik dan teruskan journey nya bersama Momentum dan dari situ lah dia dah mula nampak jalan dalam bisnesnya..


Berkat usaha dia yang tak pernah putus asa, sekarang setiap bulan Puan Isnaini dah mampu buat lebih dari RM180,000 sebulan. Antara pencapaian yang dia dah capai, dapat buka butik baru, cash flow semakin baik. Bukan tu sahaja, dari ada dua orang staff sahaja dulu sekarang dia dah ada 9 orang staff. Hebat ke hebat tu?

Alluser nak tak saya tunjukkan jalan dan cara betul dalam bisnes? Haa jom saya nak ajak Alluser jumpa saya depan-depan. Asyik kelas online je kan..


Kali ni, saya akan buat roadtour dalam sesi Roadtour Momentum Bisnes 2022: Naikkan Perniagaan & Jualan Anda.

 

Saya akan datang di beberapa lokasi dan hanya terhad kepada 3000 orang sahaja untuk setiap lokasi.

 

Dapatkan tiket dan pilih lokasi Alluser sekarang di :


www.momentumbisnes.com/



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular