Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Hedys: Gadai Gelang Emas Demi Ilmu, Usahawan Batang Buruk Raih Jualan RM3.9 Juta

Artikel terbaru mengenai kisah insipirasi usahawan batang buruk raih jutaan ringgit dan pekerja dalam dunia teknologi. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Selain teruja untuk pulang ke kampung berhari raya, mungkin ramai juga di antara kita yang dah merancang untuk melancong.

Pembukaan sempadan antarabangsa negara membantu bangsa usahawan terutama perusahaan kecil dan sederhana (PKS) untuk mendapatkan kembali pusingan modal lebih awal.

Menurut Presiden Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM), Abd. Halim Husin, pemulihan itu dipacu kehadiran para pelancong asing yang kini telah mula memasuki negara, dengan jangkaan Malaysia akan menerima lebih dua juta pelancong asing tahun ini.

Traveloka Malaysia mendedahkan bahawa 79 peratus perjalanan antarabangsa ke Malaysia ditempah menerusi platform itu sejak 22 Mac, 2022 oleh pengguna dari Indonesia susulan pengumuman pembukaan semula sempadan Malaysia.

Dalam pada itu, kami kongsikan kisah inspirasi Puan Nor Hedayah Kaulan yang mengusahakan kuih tradisional yang popular ketika hari raya, batang buruk raih jualan RM3.9 juta.

Selain itu, cara tidak mengabaikan pekerja dengan hanya memberi tumpuan terhadap ekonomi. Semoga bermanfaat.

image

Hedys: Gadai Gelang Emas Demi Ilmu, Usahawan Batang Buruk Raih Jualan RM3.9 Juta

Siapa suka makan kuih batang buruk? Satu daripada juadah popular di hari raya.

Kuih tradisional itu diperbuat daripada tepung gandum, kacang hijau, gula dan garam.

Jelas Pengasas Syarikat Hedys International Sdn Bhd (Hedys), kuih batang buruk yang dihasilkannya adalah berasaskan resepi asli dari negeri Johor.

image

Jangan Hanya Melabur Dalam Teknologi, 3 Cara Tak Melupakan Pekerja

Keperluan untuk mengikuti teknologi adalah jelas. Ia merupakan salah satu elemen penting untuk berjaya dalam dunia perniagaan hari ini, dan tiada syarikat yang mampu menafikannya.

Teknologi terkini meningkatkan produktiviti, meningkatkan kecekapan dan mengukuhkan infrastruktur syarikat, menjadikan kerja lebih cepat dan lancar.

Teknologi merendahkan risiko keselamatan dan membantu mengelakkan kerugian tidak disengajakan, menghapuskan gangguan atau halangan boleh melambatkan atau menghentikan kerja yang tidak menyenangkan.

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular