Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

FREE AI training for marketers…

Hi Alluser, Do you know ...

Salam Akhir Ramadan dan Salam Aidilfitri 1443H dari RichWorks International

image

Salam Akhir Ramadhan dan Salam Lebaran alluser

"Selamat menunaikan ibadah puasa di akhir Ramadhan ini. Mari kita manfaatkan sebaik-baiknya bulan yang penuh berkat ini. Agar kelak kita menjadi orang yang benar-benar mendapat kemenangan. Amin."

Setelah 2 tahun kita tak dapat beraya bersama, tahun ini dengan rasa syukur, marilah kita eratkan kembali jalinan kekeluargaan dan persahabatan. Pada masa yang sama, jangan lah kita terlampau leka sehingga terlupa untuk menjaga keselamatan diri kita dalam kita bersuka ria.

Kami juga nak ambil peluang ini untuk kongsikan dengan anda video Ramadan-Raya daripada kami Team RichWorks khas untuk anda dan keluarga.

Apapun Aidilfitri bakal dirayakan dengan penuh kesederhanaan. Tuhan perancang segalanya dan itu kehendak-Nya. Sekurang-kurangnya kita dapat atasi yang berlebihan dan menolak pembaziran.

Sama-sama kita panjatkan kesyukuran agar dipertemukan dengan Syawal kali ini. Dan bersama kita memanfaatkan Syawal kali ini untuk bersilaturrahim sebaiknya, saling bermaafan dan saling memperbaiki hubungan antara satu sama lain. Moga Ramadan dan Syawal kali ini memberi 1001 rahmat dan keberkatan untuk kita semua.

Selamat menunaikan ibadah puasa. Tiada kemenangan tanpa zikrullah. Tiada amal tanpa keikhlasan. Tiada ampunan tanpa maaf dari sesama kita.

Salam Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dari RichWorks International.

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular