Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

Tak minta pendapat guru, silap-silap kena panah petir!


Tak Minta Pendapat Guru, Punca Sales Tak Tetap


Sebenarnya, saya nak share sikit tentang seorang student saya ni yang dulu salesnya tak tetap. Akibat daripada kurang ilmu dalam online, buat keputusan tanpa minta pendapat guru, lambat bertindak dan ego membuat Co-Founder Eye See Optom, Raja Anuar tak dapat mencapai sasaran yang ditetapkan. Tambah lagi hutang bisnes francais nya yang lepas dan brand belum dapat dikenali ramai.. 

Tapi perkara betul yang Raja Anuar buat, dia mula join kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM). Lama kelamaan dia mula ada perubahan pada bisnesnya.. 



Kesilapan yang dia dah buat dulu sekarang dia ubah dengan membina team yang supportive dan gunakan platform online marketing.  Tambah lagi dia tetapkan misi dan visi syarikat sekaligus sales nya mula naik dan followers pun bertambah.


Tak berhenti setakat tu, dia dapat capai sales selepas join Platinum dengan angka RM55,000. Jadi tak sia-sia lah apa yang dia dah belajar dalam kelas untuk bina team, onlinekan bisnes dan belajar dengan guru membuatkan bisnesnya bertambah maju.  


Kalau Alluser buat perkara betul macam Raja Anuar buat Alluser pun boleh berjaya juga tau!

Alluser nak tak saya tunjukkan jalan dan cara betul dalam bisnes? Haa jom saya nak ajak Alluser jumpa saya depan-depan. Asyik kelas online je kan..


Kali ni, saya akan buat roadtour dalam sesi Roadtour Momentum Bisnes 2022: Naikkan Perniagaan & Jualan Anda.

 

Saya akan datang di beberapa lokasi dan hanya terhad kepada 3000 orang sahaja untuk setiap lokasi.

 

Dapatkan tiket dan pilih lokasi Alluser sekarang di :


https://www.naktarikpelanggan.com/



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular