Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Want more email subscribers? Do this (it works)

Nick increase conversions 1000% with this strategy  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

Takut Ambil Risiko Sampai Sales Stuck


Ilmu penentu segalanya...


Alluser saya nak cerita sikit ni.. Ada seorang student saya ni kan, sales dia asyik stuck je. Takut ambil risiko sampai sales stuck. Mohamad Akmal pernah bekerja sebagai Eksekutif Operasi dan Pemasaran sebelum dia start berbisnes. Owner bisnes Dashboxx yang menjual pakaian kanak-kanak dan wanita ni mula pada Ogos 2020.



Banyak struggle dia. Sales stuck, pengurusan pekerja tak sistematik dan lokasi kedai yang tak strategik. Ini disebabkan dia sendiri yang takut nak ambil risiko, fokus cuma 1 platform bisnes dan kalau boleh, semua kerja dia buat.


Tak tahan dengan keadaan macam tu, dia terus buat tindakan untuk join kelas Bengkel Online e-Keusahawan Johor (BOEK) pada Julai 2021 selepas dia mula nampak saya dalam Facebook.


Hasil apa yang dia belajar, sales yang dulu stuck, dah cecah 5 angka, dapat buat team yang bagus, dah ada kedai sendiri dan dapat bawa family bercuti. Paling best, dia kerap bersedekah dan give more value kepada pelanggan dia.


Saya percaya kalau Akmal boleh, Alluser juga mesti boleh buat!


Alluser nak tak saya tunjukkan jalan dan cara betul dalam bisnes? Haa jom saya nak ajak Alluser jumpa saya depan-depan. Asyik kelas online je kan..


Kali ni, saya akan buat roadtour dalam sesi Roadtour Momentum Bisnes 2022: Naikkan Perniagaan & Jualan Anda.

 

Saya akan datang di beberapa lokasi dan hanya terhad kepada 3000 orang sahaja untuk setiap lokasi.

 

Dapatkan tiket dan pilih lokasi Alluser sekarang di :


https://www.naktarikpelanggan.com/



Najib Asaddok

Online Rocket Marketing

ORM Master Trainer

CEO Momentum Internet Sdn Bhd

100 Most Influential Young Entrepreneur 2017

Nona Superwoman Best Social Media Trainer 2018

Popular