Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

alluser 9 MALAM INI! RichWorks Dipersoalkan, Dr Azizan Osman Sendiri Tampilkan Bukti Buat YouTuber & Netizen

BUKTI Usahawan Jutawan bagi persoalan yang dilontarkan YouTuber & sesetengah netizen.
image

Baru-baru ini viral bila seorang YouTuber, Jebat Derhaka mempersoalkan billboard 'RichWors - Di Sini Lahirnya Usahawan Jutawan' yang ramai orang boleh lihat sepanjang lebuh raya utama di negara.

Video itu kemudian menjadi perbualan warga netizen yang mengundang pelbagai reaksi cemuhan, kejian, pujian, dakwaan dan macam-macam lagi.

Adakah betul RichWorks diasaskan Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman, tempat melahirkan usahawan jutawan???

Seperti kata Datuk Wira ketika ditanya media pada Khamis lalu, RichWorks memang 'Skim Cepat Kaya' bagi menjawab ringkas persoalan YouTuber & sesetengah netizen.

Maksud Datuk Wira di sini, RichWorks membantu dan membimbing bangsa usahawan dari pelbagai tahap, membina bisnes yang berjaya dan kaya, insyaAllah.

Sesi Weekly Zoom malam ini, akan dibawakan secara LIVE oleh Datuk Wira sendiri yang kebetulan berada di New York, USA bagi menghabiskan programnya di Columbia Business School. Inilah pengorbanan seorang guru bagi terus upgrade diri agar dapat berikan terbaik pada anak didiknya.

Kami akan tampilkan bukti-bukti Usahawan Jutawan yang Datuk Wira dan RichWorks telah lahirkan melalui latihan & bimbingan yang berterusan.

Jadi set masa anda 9 malam ini bersama Datuk Wira Dr Azizan Osman di platform Facebook: Azizan Osman Official atau media sosial RichWorks & Azizan Osman yang lain di YouTube, Telegram, TikTok dan Instagram.

Kami akan mulakan LIVE seawal 8.30 malam untuk anda boleh bersedia malah dapat bersama-sama dengan anak didik RichWorks termasuk lebih 300 Usahawan Jutawan di bawah program Titanium.

Jangan ketinggalan, jumpa malam ini. Chief Business Officer RichWorks, Tuan Radz Mohd juga dah cabar dan jemput YouTuber berkenaan untuk sertai sesi khas malam ini!

Salam Kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular