Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

alluser, Bekas Guru Bina Empayar Bisnes Coklat Demi Bantu Ibu Bapa

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.
image

Hi alluser,

Salam 8 Syawal, selamat kembali bertugas kepada semua selepas beraya bermula Isnin lalu. Moga alluser dan keluarga sihat sejahtera dan bersemangat memulakan minggu baharu ini.

Bertemu kita pada keluaran The Titan Bilangan 07 yang menampilkan pengasas jenama Chocodap's, May Sarah Nadiah Meor Mohamad dan suami, Mohamad Farhan Mohamad Zainuddin.

Kisah perjalanan usahawan jutawan keluaran RichWorks ini yang mana bagaimana mereka membina empayar bisnes coklatnya.

Sepertimana diberitahu sebelum ini, e-magazine The Titan mengandungi kisah inspirasi ahli Titanium (Titan) di bawah bimbingan Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman bersama RichWorks.

Setiap daripada mereka ini juga seperti anda satu masa dulu, ada yang hanya seorang suri rumah, kakitangan awam & swasta, guru, graduan, pelajar dan lain-lain lagi.

Di samping itu, artikel berkaitan industri juga akan dikongsikan dari semasa ke semasa. Moga ia dapat sedikit sebanyak memberikan anda inspirasi, panduan dan idea dalam membina bisnes yang berjaya. Semoga bermanfaat.

image

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular