Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

alluser, bisnes semuanya mengenai manusia!

Artikel terbaru mengenai bisnes dan manusia serta cara berkesan pamer personaliti di LinkedIn. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Hari ini anda nak berkunjung ke mana? Selain ke rumah sanak saudara mungkin ada juga yang ke rumah terbuka Aidilfitri.

Rumah terbuka sempena Aidilfitri tahun ini antara acara yang paling dinantikan pelbagai lapisan masyarakat selepas dua tahun berturut-turut ia tidak diadakan berikutan pandemik C0VID-19.

Dengan kelonggaran sambutan Aidilfitri yang diberikan tahun ini selepas negara memasuki Fasa Peralihan ke Endemik pada 1 April lalu, banyak pihak tidak melepaskan peluang menganjurkan rumah terbuka.

Di majlis rumah terbuka mahupun ketika berkunjung ke rumah sanak saudara dan sahabat handai pasti banyak juadah yang menyelerakan.

Namun perlu diingatkan, dalam keghairahan kita menikmati juadah raya, kuantiti pengambilan makanan perlu dijaga.

Sementara itu, kami kongsikan artikel mengenai cara bina bisnes berjaya dengan menguruskan manusia dengan sebaik-baiknya.

Selain itu, artikel 5 cara berkesan mempamerkan personaliti anda di LinkedIn. Semoga bermanfaat.

image

Bisnes semuanya mengenai manusia!

ANDA setuju tak dengan tajuk di atas ini?

Bisnes ini jika dilihat dengan mendalam dan menyeluruh, semuanya mengenai manusia.

Yalah, bisnes datangnya daripada masalah yang mana usahawan bantu untuk selesaikannya melalui produk dan perkhidmatan anda.

image

5 Cara Berkesan Mempamerkan Personaliti Anda Di LinkedIn

Apabila anda ingin menarik minat bakal majikan dan rakan perniagaan, kadang kala sukar untuk menerangkan segalanya di atas resume yang terhad.

Syukurlah, LinkedIn menyediakan peluang dan ruang lebih baik.

Dengan ruang untuk ringkasan yang merangkumi sorotan kerjaya dan pilihan untuk menulis cadangan untuk rakan sekerja anda, LinkedIn benar-benar boleh membantu mempamerkan keperibadian anda.

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular