Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Fahami Potensi Perniagaan alluser Jalankan!

Artikel terbaru mengenai memahami potensi perniagaan dan komunikasi antara jabatan. Semoga bermanfaat.
image

Hi alluser,

Apa khabar hari ini? Semoga berada dalam keadaan sihat sejahtera dan kekal pada energy yang tinggi selepas cuti Aidilfitri.

Selepas raya, anda perlu lebih berwaspada dengan beberapa perkara ini.

Antaranya, kadar inflasi akan menaik dengan kos harga barang yang naik melampau disebabkan permintaan meningkat.

Sementara itu, Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Datuk Seri Mustapa Mohamed menyatakan kadar inflasi negara 2.2 peratus pada Mac lalu.

Sehubungan itu, negara dijangka menghadapi tekanan inflasi susulan kenaikan indeks harga pengeluar IHPR 11.6 peratus pada Mac serta tekanan kadar inflasi di peringkat global.

Kami turut kongsikan tips bagaimana bangsa usahawan dapat memahami potensi perniagaan yang dijalankan.

Selain itu, artikel 7 cara komunikasi berkesan antara jabatan. Semoga bermanfaat.

image

Fahami potensi perniagaan anda!

Bagi bangsa usahawan yang sudah menulis impian dan renew azam masing-masing, saya doakan moga dipermudahkan, terus komited dan lakukan yang terbaik sampai habis!

Mereka yang belum lagi lakukannya, ia pilihan anda sendiri.

Allah SWT berfirman dalam surah ar-Ra'd: 11: "Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan ia mengubah dirinya sendiri."

image

7 Cara Komunikasi Berkesan Antara Jabatan

Kadangkala, satu jabatan mungkin tidak begitu memahami apa yang jabatan lain lakukan.

Walau bagaimanapun, apabila jabatan sesebuah syarikat bekerjasama dengan baik, menetapkan dan memenuhi set matlamat syarikat yang lebih luas berlaku secara semula jadi.

Apabila operasi mengalir lancar dari satu jabatan ke jabatan seterusnya, isu dengan segala-galanya daripada inventori kepada perkhidmatan pelanggan boleh dielakkan.

Dapatkan Solusi Bisnes & Pemasaran Digital secara percuma, panduan & strategi yang proven diguna pakai bangsa usahawan ketika krisis dan cabaran dihadapi pada waktu ini.

Klik banner di bawah ini.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular