Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

alluser Susah Ke Nak Dapat Loan? 10 Tips Mudah Pikat Hati BANK Untuk Anda

image

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera alluser,

Bukan mudah nak membina bisnes yang berjaya malah sustain dalam tempoh mencabar ini.

Kenaikan harga barangan disebabkan kos bahan mentah dan kadar inflasi jadikan perbelanjaan pengoperasian anda sudah tentu meningkat.

Justeru itu, bila sampai masanya alluser dan bangsa usahawan lain pastinya mahu terus berkembang dan bertahan melalui salah satu cara iaitu pinjaman Bank.

Tapi BELUM TENTU malah kami boleh katakan MUSTAHIL pinjaman bank itu diluluskan jika anda sendiri tak bersedia dan mempunyai kriteria atau keperluan yang perlu dimiliki oleh sesebuah bisnes.

Adakah anda berada dalam situasi seperti ini, tak ada akaun bank semasa, masih tak mendaftar syarikat pada pihak berkaitan, aliran cash flow yang tak terurus dan lain-lain lagi?

Oleh itu, RichWorks bawakan topik - Susah Nak Dapat Loan? 10 Tips Mudah Memikat Pihak Bank dalam Bootcamp 5 khas buat peserta Nak Urus Bisnes secara LIVE online & percuma buat alluser pada pukul 5 hingga 6 petang ini.

Klik di bawah ini untuk mengesahkan tempat anda sekarang.

image
image

Tanpa asas yang kukuh dan betul, sukar untuk sesebuah bisnes dapat berkembang ke tahap lebih tinggi malah bertahan.

*Program Nak Urus Bisnes sepenuhnya ditaja RichWorks akan diadakan pada 25 & 26 Jun 2022 ini (Sabtu & Ahad). Kemasukan adalah terhad.

Salam kejayaan,
Team RichWorks

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular